Olisiko kellään tiedossa convertointi ohjelmaa, jolla saa muutettua esim. AVI:t DVD muotoon. Olen kokeillut mm. WinAvi:a, mutta siinä on jotain fibaa...
Filmachine on omasta kokemuksesta paras ohjelma jos haluaa saada myös tekstit kyseiseen videoon. http://www.nefernetti.com/filmmachine.htm <--opas ohjelmasta. Tosin nopeampia ohjelmia ovat dvdsanta ja ConvertXtoDVD, mutta näillä en oo saanu leffaan tekstejä
Kyllä ne tekstit menee ihan nätisti tolla ConvertXtoDVD:llä. Kunhan ovat srt-muodossa. Muuttaa vaan sub-muodossa olevat srt-muotoon esim. Subtitle Workshopilla. Onnistuu helposti, avaa vaan tekstityksen tuolla ja tallentaa uuteen muotoon.
Tuolla FilMachinella en ole ikinä saanut valmista aikaseks, tosin en ole uusilla versioilla kokeillutkaan. Jos maksullisuus ei haittaa, niin VSO ConvertXtoDVD:seen olen ollut todella tyytyväinen.
No mites tuolla Subtitle Workshopilla saa vain yhden tekstitiedoston muunnettua kerralla, kun pitää vähintään 2 kerrallaan ja kun esim. 24 jaksoja yritän poltella niin eipä se oikeen onnistu jos kahden jakson tekstit on samassa.
Ihan vaan avaat sen tekstityksen subtitle workshopissa ja tallennat nimellä ja valitset tallennusmuodoksi subripin.
Joo, sain tektityksen subripiksi, mutta eipä se silti tuossa VSO ConverterXtoDVD:ssä näytä toimivan. Elikkäs kun oon laittanut tekstit siihen ja muunnan sen, niin ei näy silti tekstejä :/
Oletan, että olet osannu tarkistaa, että ConvertX lisää oikeasti subtitlesit levylle tekovaiheessa. Joten, säädä dvd-soittimesta tekstityksen kieli esim. englanniksi ja katso, josko sitten näkyy.