siinä ne melkein olikin.mutta onhan noita kuitenkin tom hanksin the ladykillers vuodelta 2004 sellainen komedia mutta kun katsoo elokuvan niin menee se enemmän toiselle osastolle.ja eiks toi blade sarja ole nyt aikas hyvää tavaraa? se menee kyllä vampyyriosastolle.
- Van Helsing - Hanaa! - Starsky & Hutch - Kill Bill 1-2 - Constantine - Hyökkäys poliisiasemalle 13 - 7 Seconds - Sin City - 9 Lives - The Punisher - Ocean´s Twelve - B 13 - 13th District - Daredevil - BulletProof Monk - A Man Apart - Pirates of the Caribbean - Mustan helmen kirous - Bad Boys II - Once Upon A Time In Mexico - 44 minuuttia Siinä on muuta minun makuuni
ja minun mielestänihän elokuva oli täysin naurettava, parempaa vampyyri viihdettä saa katsomalla elokuvan "the fearless vampire killers". Sorry jos oli offtopic.
pelien hyvyydestä päättää itseasiassa kriitikot. ja ne tykkää kaikesta muusta kun toimintaleffoista. niille ne ei ole kun toiminta pläjäyksiä. kun taas joku pitkäveteinen draama saa 5 tähteä.pitäisi olla kriitikko joka arvostelisi tiettyjä leffoja eikä niitä kaikkia, koska heidän puolesta noi toiminta/kauhu leffat saisi päätyä ajatteluasteelle ja niitä ei mielellään koskaan edes tehtäisi. mutta luottakaa clint eastwoodin leffoihin sehän kun ei täydellisiä floppeja tee.unohtakaa arska se jätti meidät, ja päätyi kalifornian kuvernööriksi joka ei takaa hänelle tuloja joita hän elokuvista sai. mutta miksi tehdä? rahaa taitaa olla liikaa.
Kaikilla on makunsa. Omasta mielestäni Oceans Twelve [2004] Meet The Fockers [2005] Ja SWIII - RotS Olivat ylitse muiden =)
No tuossa Van Helsingissä ärsytti kriitikoita ja ärsyttää allekirjoittajaa sen käsittämätön omaperättömyys. Kun jokainen kohtaus on jostain muusta leffasta tuttu, ei hymyilytä ei. Nuorta katsojaa vailla suurempaa leffapohjaa se tuskin haittaa.
Mä heittäisin tähän Catch me if you can (2002), ehkei suoranaisesti toimintaa mutta ehdottomasti katsottava.
Hmmm... 1. Dude, Where's My Car? 2. The Butterfly Effect 3. The Big Bounce 4. Hostage 5. Bad Boys II 6. The Island 7. LOTR I, II & III 8. Snatch. 9. National Treasure 10. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl 11. Gone in Sixty Seconds 12. After The Sunset Ja tietysti Sin City Järjestyksellä ei ole mitään merkitystä kuhan vaan muistin mukaan laitoin... Ja eipä näissäkään ole kuin se pieni hitunen mitä muistan...