eli mitäs hyviä otsikon mukaisia pelejä ny tääl onkaa ? haen eniten jtn zombipelejä.... mutta kaikki ny kelpais ja onkos tuo killing floor ladattavissa mistään kiitos
Itselläni ainakin on Operation7, Alliance of Valiant Arms , Combat Arms... Ilmaisia FPS pelejä kaikki. Zombipeleistä en itse ole kiinnostunut...
Parhaimmiksi zombipeleiksi kyllä suosittelen Dead Rising2, tai l4d2, mahdollisesti myös resident evil sarja. ilmaisiakin oli jossain, jonkun suomalaisen harrastelijan tekemä, mutta ei tule nyt mieleen >:
Ihan normi FPS-peleistä olisi hyvä, americas army. pelin kehityksessä on ollut mukana jenkkien armeija. siinä on aluksi koulutuksia, ja sitten kun pääsee special force tehtävät läpi, niin aikee sf servut ja se mahdollistaa enemmänb aseita, ja niiden kehityksen. itse tuota joskus pelailin, mutta ny sen on jäänyt. itseä ei oo ikinä zombipelit kiinnostanut. kun kaveri oli yksi niistä jotka saivat steamin vahinko bannit niin siitä hyvityksenä hän sai itselleen l4d2 ja toisen lahjaksi ja antoi sen mulle, enkä kyllä sitä 30min enempää pelannut. niin huono se oli. pelin idea: verenlento, ja zombien tappaminen
Mikäs sen hauskempaa kuin veren lento ja zombien tappaminen Jos haluat muutaman euron pulittaa, niin Zombie Panic. Ilmaisia katsot vaikka peliplaneetta.netin demo-osiosta, siellä oli ainakin yksi.