Eli olisin tekemässä tässä klaania Counter-Strike 1.6 peliin ja kysyisin olisiko kellään hyviä ehdotuksia klaanin nimeksi..? Lähettäkää omia ehdotuksia tänne vaan ja katson sitten mikä klaaniin nimi olisi paras, joten ehdotukset tänne vaan.. Eli haen klaanille hyvää nimeä, peliin Counter-Strike 1.6
"mää vaikka haistatan teille paskan...! Jos ei ole kunnollista asiaa niin painukaa vittuun!" asiattomia vastauksiahan tullu juu, mutta mutta, let's talk about kysymys...
mielestäni ei ole mitään järkee tulla tänne kyselee mitää klaanin nimee. päätä klaanin nimi kavereittesi kansa jos sinulla edes on sellasia
Yahtin kanssa samaa mieltä. Miksi kysellä kysymyksiä jotka päätyvät lähinnä oman mielen/maun mukaan. Tällä ehdotellaan nimiä ja kuitenkaan yksikään niistä ei ole hyvä ketjunaloittajalle. Tosin saahan tällä tavoin vinkkejä nimeen. Kannattaa varmaan kertoa jotakin taustatietoa niin porukka osaa sen pohjalta antaa jotakin vinkkejä.
Omasta mielestäni aikalailla väärä paikka hakea klaanille nimeä, jos itse olisin hypoteettiselle klaanilleni etsimässä nimeä - se päätettäisiin porukalla, sellainen iskevä ja mukava, "omantuntuinen" sekä sellainen millä kehtaa pelata (ei luokkaa $üp3R'PWnZ0rZ /sateenkaarivärihärpäkkeitä). Välillä yksinkertainen on kaunista - käykää kaikki mahdollisuudet läpi. Ennemminkin päättäkää nimeä klaanillenne ihan keskenänne porukalla, jos vain mahdollista.
Mun mielestä tontsazen kysymys on ihan aiheellinen, ja tollatteet 'nyt on kyllä kaikki nähty ei damn' viestit on ihan naurettavia. Peliplaneetassakin joku kysy serverilleen nimeä ja siellä vastattiin ihan asiallisesti. tontsaze: Etsitkö niinkuin jotain kirjainyhdistelmää, jonka klaanilaiset pistävät nimeensä (esim. [KKK] = Kivat Kannut Karoliina )? Jos etsit niin pitäisi tietää haluatko englannin vai suomenkielisen klaanin nimen. Tässä olis yks nopeasti keksitty: [FuN] = Finlands united Noobs
Tuolloinhan juuri Peliplaneetta olisi oikea paikka kysellä ehdotuksia. Paikkoja on erityylisiä. Minun mielestäni ainakin voisi kannattaa kysellä ehdotuksia erilliseltä CS-foorumilta tai juuri Peliplaneetasta. Täällä ei niitä himopelaajia (CS tai muitakaan) kuitenkaan varmasti ole yhtä paljon kuin peliplaneetassa. EI, me emme tarvitse tähän ketjuun jokaisen peliaddiktin nimeä.
Heh, ton kyllä vielä joku tosta nappaa. Mutta mielestäni tällänen voisi olla ihan ok (riippuu mihin kohtaa se tulee) /OBH\ = Owned By Human. ^^ ei varmaakaan mitään parhaimpia
EKSP<Tontsaze>RY Eli Elämäänsä kyllästyneet saatanapalvojat RY toinen hedotukseni on AFL, Away from life.
oma tuli joskus väsättyä etunimien alkukirjaimista (ei cs) HATTELIS, Heikki, Anniina, Taina, Taru, Eeva, Laura, Iisak ja Soile. Aika pölhöö mut kun pelaa kieli poskes niin katu-uskottavuutta tuli
joo oon jo päättäny sen klaaniin nimen, joten tämä aihe on nyt aiheeton! Lyökää joku lukkoon tai jotaki sinne päin...