Neuvokaa jotai hyvii (ei urheilu) pelei jotka sopis mulle (oon 13v) koneeni ominaisuudet ovat alla ja käyttiksenä on seiska
Eiköhän deathline sen tiedä Vähän vaan sarkasmi haisee Edit: KAtos tuolta http://195.197.150.131/pelihaku/haku.aspx
onhan noit pelei riittävästi haluun kuulla mitä te suosittelisitte koska melkein kaikki ostamani uudet pelit oli täyttä pas.aa
Ei ne mitään lasten pelei oo ne on tarkoitettu niille jotka EIVÄT pelaa kolmetoiost vuotiaana k 16-k18 peleja! mihinköhän muuhun noit ikärajoituksia on tehty?!
Niin ja alle 16 vuotitaat ei saa pelata K16 pelejä.. Ymmärsin sun alotusviestistä, että etsit pelejä joihin sun ikä riittää. Sen kun mainitsit siinä.
hyvä ett ymmärsit ja eivät kolmetoista vuotiaat oo mitään lapsii enää, no jos kukaan ei anna mitään vinkkejä niin yritän löytää ite jotai rts pelei.
Jaa ketkäs ne lapset sitte on jos ei 13v taikka alle Mut joo, nyt menee offtopikiks jo sen verran et jätän tämän aiheen. Kattele arvostelui ja lataile demoja (jos saatavilla) niin silläkin pääsee jo aika pitkälle. Pidemmälle itteasiassa kuin täällä kysymällä. Kaikilla kun on eri maku. Niin ja youtubestakin kannattaa kattoo gameplay videoita, näin ainakin itse teen kun löydän jonkun mahdollisesti hyvän pelin
hyvä sit teen sinun tavallesi eli demot, youtubet ja arvostelut sit jo on hyvä niin ensin torrent jos en huomaa mitään pas.a juttuja niin sit levy hyllystä tai huutonetistä himaan.
Minkälaisista peleistä pidät? Tuohon ikäluokkaan sopivista voisin suositella ainakin The Settlers 7, Guild Wars, Flatout: Ultimate Carnage, Plants vs Zombies, Trine ja Torchlight. Suosittelen kokeilemaan.
Need for speedit, Flatout, Flight simulator, Guitar hero, Mario, Dirt, Test drive unlimited, burnout paradise, Sega rally, Juiced, Moto gp, Harry potter, ja Bus driver
mielummin sanon mistä en pidä: racing ,sport ja fps peleistä ja roolipeleja en viel testannut ps. ja torchlight on k 16
Hirveät kriteerit ja koska omasta mielestä roolipelit on roskaa, niin jäljelle jää windowsin pasianssi sun muut miinaharavat.