Elikkä siis, mulla on toi ihan ensimmäinen ipod touch laite oli jailbreakattu, kunnes tässä yks päivä en saanut cydiaa toimimaan, joten nollasin laitteen. Noh, nyt ongelmana on, etten saa laitetta päälle, tulee siihen se logo, joka mun tapauksessa on puoliks syöty ananas. Tässä nyt ihmettelen sitäkin, että eikö laite ole täysin tyhjennetty? Joten eikös logona pitäisi olla se applen ihan oma logo? Joten kysymys kuuluu, miten saisin laitteen taas toimimaan? I tunes ei myöskään löydä laitetta.
Hei. Ongelmana on se että sä asensit ohjelman väärin ja se pitää hieman vaikealla tavalla asentaa uusiks. Mikäs muuten sun mallis on? iPod 2g vai 3g vai 4g. Niin voin neuvoa enemmän
Siis toihan toimi mulla ihan hyvin yli vuoden verran, että en usko että siinä jailbreakkauksessa mitään virhettä pääsi käymään. Yks päivä vaan latailin cydiasta päivityksiä ja sitten koko cydia lakkas toimimasta. Nyt en tosiaan saa enää ipodiani edes päälle. Ja siis toihan on se ensimmäinen markkinoille ipod touch, eli taitaapi olla tuo 2g, ja siis kyseessähän oli ipod touch, ei iphone.
Voin auttaa mutta en juuri nyt. Olen kipeä joten ei oikein voi ajatella. Katselen jos perjantaina saisin itseni siihen kuntoon että jaksan.