Ma oon pelannu steam:in counter strike:a ja need for speed most wanted:ia, mut nyt en enaa pysty...jotaki kummaa tapahtu ja kone tiletti sen jalkee ei kumpikaa toiminu. Yritin sen jalkeen pelata niita mut aina ku alotin pelin nii meni ruutu pimeeks kone anto viestin ruutuun jossa sanoo etta "ialmrnt5 driver is not responding, please reboot your system." tuo viesti on tullu jo jonki aikaa, mut se on aina tullu ku oon yrittany pelata nuita peleja. Muissa peleissa esim. half life2:ssa ja need for speed undergorund2:ssa ei tuu mitaa tollasta. Missa vika ja miten voin korjata???
Ongelma on pelissä ja myös itse koneessasi. Yleisesti ottaen tähän kyseiseen erroriin ei auta pelin uudelleen asentaminen sillä sen aiheuttaa Intel. 1) Päivitä ajurit: http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/Product_Filter.aspx?ProductID=1764 2) Alenna pelin grafiikkatasoja jos toistuu Cheers!
Mä sain ladattua niiden ajureiden asennukset mutta ainaku yritin asentaa sitä päivitystä se sano ", this computer does not meet the minimum requirements for this update". erikoinen juttu. Windows XP SP2 Intel Celeron processor 4 Intel 82852/82855 GM/GME 2.66 GHz processor 256MB DDR RAM 64MB DDR video RAM
Niitä graffoja voi ihan optionsseista säätää...ja Most Wantedin euroopan versiossa on ihan suomenkieliset menut joten ei pitäis kovin hankalaa olla...
koneen tiedot: Windows XP SP2 Intel Celeron processor 4 Intel 82852/82855 GM/GME 2.66 GHz processor 256MB DDR RAM 64MB DDR video RAM Siinä on sellanen pulma ku mä en pysty alottamaan niitä pelejä, eli en pysty myöskään pelaamaan niitä, se voi johtua siitä ajuri systeemistä, mutta siinäki on pulma, kun yritän alottaa ajurin päivitystä se sanoo", ", this computer does not meet the minimum requirements for this update". En tajua mikä on vialla? (niissä pelien kansissa on samat vaatimukset kuin koneessa)
koneen tiedot: Windows XP SP2 Intel Celeron processor 4 Intel 82852/82855 GM/GME 2.66 GHz processor 256MB DDR RAM 64MB DDR video RAM Siinä on sellanen pulma ku mä en pysty alottamaan niitä pelejä, eli en pysty myöskään pelaamaan niitä, se voi johtua siitä ajuri systeemistä, mutta siinäki on pulma, kun yritän alottaa ajurin päivitystä se sanoo", ", this computer does not meet the minimum requirements for this update". En tajua mikä on vialla? (niissä pelien kansissa on samat vaatimukset kuin koneessa)
Se miksi et voi päivittää johtuu vääristä ajureista. Olet vain valinnut väärät ajurit. Valitse oikea versio. Luultavammin koneesi on kannettava kun se on toshiban. Toisekseen tuohon koneeseen löytyy suoraan ajurit, sillä se on pakettikone. No tässä on Intelin linkki M Celeroneihin: http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/Product_Filter.aspx?ProductID=58&lang=eng Jos se ei oletuo mene vain Intelin etusivulle, ja etsi oikeat ajurit. Se ei tosiaankaan ole vaikeaa kun tiedät prosessorisikin. Niin ja downloadien selaamiseksi tulee sinun sallia javascript selaimestasi. Cheers!
No Kiitoksia Paljon!!! Löyty kaikkee muutaki hyödyllistä samalla ku vähä pelas sen sivun kanssa, mut kiitoksia...Nyt toimii molemmat pelit. Entäs sit miten ois nuiden tehojen kanssa, miten niitä yleensä sais nostettua?
Melkein uusimalla koko kone taitaa olla tuon koneen kanssa se paras vaihtoehto (uusi näytönohjain, uusi suoritin ja muistia pitäisi ainakin ostaa, jos vanhaa aiot päivittää). Ja tuossa ylempänä piti kysyä näytönohjaimen tarkempia tietoja =)