IE 9 ja Adobe Flash Player yhdessä ei toimi

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by Anu76, Jan 7, 2012.

1. Anu76

Anu76 Member

Trophy Points:
    11
    Nuo kaksi ei siis tunnu sopivan yhteen ollenkaan. Mulla on tässä käytössä 32-bittinen selain ja ton Flashin kun asentaa niin IE lakkaa toimimasta tietyillä sivuilla. Kokeilin 64-bittistä versiookin mut ei ollu vaikutusta. Uusimman Flash Playerin pitäis käsittääkseni toimia kummallakin versiolla. Onks tässä nyt jotain tehtävissä vai pitääks vaihtaa kokonaan toiseen selaimeen? Mun ymmärrys ei enää riitä tän vehkeen kanssa..käyttöjärjestelmä on muuten Windows 7.

2. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Ainakin minulla uusin Flash Player 11.2.202.160 toimii mainiosti IE9 selaimessa... Mutta suosittelisin selaimen vaihtoa esimerkiksi Google Chromeen... Siinä on sisäänrakennettu flash, eli sen kanssa ei tule ongelmia. ( Flash päivittyy selaimen mukana).

3. Anu76

Anu76 Member

Trophy Points:
    11
    No hitto, mikä siinä voi olla??? Heti kun asennan ton Flashin niin samantien tulee ilmoitus että "Internet Explorer lakkasi toimimasta", sitten kun poistan sen niin toimii selain normaalisti, eikä mitään ongelmia. Oon niin tottunut tohon IE:iin ettei viitsis vaihtaa, mut kai se kohta on pakko jos ei muita keinoja löydy. :(

4. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Oletko kokeillut poistaa flashit kokonaan ja myös niiden kansiot ( Käytä hyödyksi Windowsin resurssihallinnan haku toimintoa. Laita se hakemaan C: asemalta "flash" nimellä. Sen jälkeen kokeile ladata flashit täältä: http://filehippo.com/download_flashplayer_ie/

( Vaikka kyseessä on beta versio niin minulla flash toimii ilman ongelmia) Tuon sivun alanurkasta saat myös 64-bittisen flashin.

5. Anu76

Anu76 Member

Trophy Points:
    11
    No niin, eli poistin siis nuo kaikki kansiot ja sitten latasin tuon flashin filehippo.comista. Nyt Flash player toimii mutta IE kaatuilee vieläkin välillä, puolisen tuntia ehdin tässä koneella olla kun ekan kerran kaatui. Olisko noissa lisäosissa jotain, näitä Active-X komponentteja mitä pitäs olla päällä tai pois jotka sitten aiheuttais ton kaatuilun.... Tää on ihan uus tää kannettava, mulle uus käyttis ja uudempi selain niin tää on vähän tällästä opettelua.

6. Lazy-Jack

Lazy-Jack Member

Trophy Points:
    11
    "Ainakin minulla uusin Flash Player 11.2.202.160 toimii mainiosti IE9 selaimessa... Mutta suosittelisin selaimen vaihtoa esimerkiksi Google Chromeen... Siinä on sisäänrakennettu flash, eli sen kanssa ei tule ongelmia. ( Flash päivittyy selaimen mukana)"

IE 9+Adobe Flash Player+Windows 7 eivät suostuneet toimimaan yhdessä. Selaimen vaihto Google Chromeen oli hyvä vinkki, kiitos! Lähti pelittämään saman tein ilman mitään Flash Playerin tms. asennuksia.

Share This Page