Kuulin ettei IE:tä voi poistaa vaikka oiskin toinen selain. Riipii, IE on ihan paska ja hallitsee silti tätä konetta ja sen toimintoja vaikkei se oo ees käytössä. Paska saatana
siis loppupeleissä IE:tä ei kai tarvitse ollenkaan? FireFox:ssa on tietääkseni plugin niin että jopa windows päivitys onnistuu sillä => ainoa asia miksi IE on vielä koneellani. Itselläni Opera default selain, eikä tuo IE kyllä minuun vaikuta, muutoin kun päivitän windowsin sen avulla.
Mulla se puuttuu erilaisiin latauksiin, mm:ssa poikani yritti lähettää musiikkia minulle messengerin avulla ja IE torpedoi sen. Laillinen asiallinen tiedosto ja se saatanan Paska puuttuu mun tekemisiin. Ja kun se kuulemma on integroitu Wintoosa xp:hen niin sitä ei saa pois. Ainoastaan vaihtamalla käyttöjärjestelmän esim. linuxiin, mutta kuulemma linux tarvitsee kokonaan oman kovalevyn (Mulla jaettu kovalevy kolmeksi osaksi joten pitäisi onnistua ostamatta uutta kovalevyä mutta käsitin etten voi sitten käyttää niitä kahta kovalevyä jotka ois Wintoossa xp:n hallinnassa?? Ärsyttävää ettei voi soveltaa omien tarpeiden mukaan vaan wintoosa sanelee käyttäytymisen.
Voisko johtuu probleemat myös tietoturva-astuksista??? Kun IE tuntuu hallinnoivan niitä vaikkei se ole käytössä. Oon poistanu käytöstä ne mutta silti se toimii oman mielensä mukaan, mulla on F-secure 2006 + F-seruren palomuuri mutta IE tuntuu olevan keskus joka säätelee muitakin ohjelmia??? Esim. juuri tätä tietoturvaa. Mulla on ollu asetuksissa virustorjunta tehokkaana siksikö se sitten estää monet lataukset ym.??? Vaihdoin sen nyt sitten normaaliksi.