Missä vika kun hain operan selaimen ja se ei suostu näyttämään nettisivuja, ei sitten mitään. Tulee vain valkoinen ruutu. Oon käyttäny IE:tä ja toiminu ihan moitteettomasti paitsi on vaan vähän hidas välillä ja ajattelin että opera olis nopeampi. Mulla on adsl yhteys jos jotenkin on oleellista
Tuo on sellainen kysymys, että siihen on lähes mahdotonta tietää vastausta. Ongelma voi johtua niin monesta syystä. Kokeile nyt ensin imuttaa/asentaa se uudestaan..
Kyllä Operan _pitäisi_ toimia Windows ME:ssä, mutta kun nyt kerran kysyit: "Voiko ME olla niin P*ASKA että OPERA ei toimi?!?!?!!!! " Vastaus: Voi. Mikä vain on mahdollista Windowsissa... Suosittelen vaihtamaan NT-järjestelmään (2k tai XP) ja Operakin taatusti toimii.
Tämä kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta parempi nyt tsekata. Että painathan sitä "new" nappia sieltä vasemmasta yläreunasta ennen kuin alat surffailla. Operahan aukeaa ilman selainikkunaa oletuksena. Ja toinen että juttu, että jos omistat palomuurin, niin oothan muistanu laittaa asetukset kuntoon. Esim. softapalomuureilla antaa operalle oikeudet mennä nettiin
Joo kyllä mä sentään sitä "new" nappulaa painanut olen mutta noissa palomuurien päältä pois ottamisissa sun muissa olen vähä käsi.
välimuistipalvelin. Internetpalveluntarjoajalla (=ISP) on palvelin jonne latautuu suvut joissa internetkäyttäjät useimmiten käyvät, ideana on se ettei internetkäyttäjän suosituimmille sivuille mennessään tarvitse mennä pitkälle internetin syövereihin, vaan hän saa sivuston lähellä sijaitsevalta ISP:n välimuistipalvelimelta paljon nopeammin. Proxy asetukset löydät luultavasti parhaiten oman ISP:si kotisivuilta, tosin nykyään monet (melkein kaikki?) ISP:t käyttävät läpinäkyvää välimuistipalvelinta, eli sinun ei tarvitse mitään asetuksia mihinkään laittaa, vaan kaikki internetliikenne menee automaattisesti välimuistipalvelun kautta.