Niin kun kaveri pyysi avuks ku se ei saanu avattua liitetiedostoja ja oli ihan outo juttu ku f-secure estää liitetiedoston avaamisen. Se oli .wmv tiedosto ja ku lähetin itelles niin sain avattua ihan hyvin. Yritin katsoa kaikea ja kokeilin kaikennäköistä niin ei onnistu millään. Onko kellään kokemusta? Itse epäilen tota f-secure Elisan tietoturvapalvelua, mutta onko se näin ja millä sen latauksen eston sais pois päältä?
Tarkista sähköpostin asetukset .... Työkalut -> Asetukset -> Suojaus -> Ruksi : Estä sellaisten liitteiden tallentaminen tai avaaminen...
Kiitos vastauksesta mutta en tarkoittanu outlook expressia vaan ihan hotmailia ie-selaimes. Lähetin tuon itelle ja omalla koneella saan sen hyvin auki.
Mä jo olin pistamas viestiä tänne että ohjeet löytyi just elisan sivulta http://tuki.elisa.fi/asiakastuki/elisa.do?id=hen_as_usein_tietot,faq_ti_0017.htm mutta nyt tuliki sellainen onkelma että kaveri väittää ettei se pystyy poistaa tota ruksia sieltä kohdasta. Se on vaan harmaana toi paikka. Mitä vielä ny pitää tehdä että sais sen paikan sillai että pystyis poistaa tuon ruksin?
Vastaus siihen löydyi ja ajattelin myös kirjoittaa sen tänne. Ehkä olis muille apuja jos tälläinen sattuu tulee eteen. Ongelmasta pääsee eroon valitsemalla ensin Tietoturvapalvelusta Virus- ja vakoilusuojaus pois päältä, tämän jälkeen kytkee sen päälle mukautettuna ja sitten takaisin normaaliksi. Tämän jälkeen valikot ovat jälleen käytettävissä.