eli kun käynnistän koneen niin pari sivuu tulee normaalii txt mutta sen jälkee tulee valikko jossa voi valita windows xp tai windows xp(bootscreen) jos valitsee ton windows xp niin käynnistää koneen (ongelmitta) jos taas tuolla bootscreenilla niin seuraavaksi pyytää windows xp cd:tä jotta saisi korjattu ntfs tiedoston xp cd hukassa joten tuota en saa laitettu voiko tästä tulla jotain isompia ongelmia? luulen että johtuu siitä oon jakanut kovon jossa on xp ja kun teen tarkistuksen kovolle niin antaa virheitä muutaman sillä osalla jossai ei ole xp:tä ja sillä osiolla on musiikki jotka on piilossa eli osa näkyy vain kun avaa osion mutta jos kirjottaa kansion nimen siihen yläriviin niin se kummikin menee sinne kansioon ja kaikki sisältö toimii moitteettomasti.. jollain jotain neuvoa miten sais korjattua tuol ilman formausta jos sekään auttaa?
Mulla se bootscreen vaihtoehto on ainaki sen takia ku oon vaihtanu wintoosan käynnistys kuvan... oletko sinä vaihtanut käynnistys kuvan?!
Juu, tuohon boottilogon vaihtoonhan tuo viittaa, niin tai ainakin itelle ilmestyi myös samanlainen valikko kun vähän kikkailin
Eroon ongelmasta pääsee msconfigilla, eli Käynnistä|suorita, ja tähän kirjota msconfig. En nyt muista tarkasti mihin sielä piti mennä, mutta kumminkin valitse "Käytä alkuperäistä Boot.ini tiedostoa" Tuolla pitäisi kaiken järjen mukaan korjautua.