Nyt on outo ongelma. Näyttis on HD 6670, ja DVI kaapelilla saan mainion 1920x1080 kuvan, mutta haluan käyttää HDMI kaapelia, ja kytkin siis HDMI kaapelin HD 6670eeni ja toisen pään SyncMaster P2370HD monitoriin ja starttasin koneen, ja kuva on ihan rakeinen, kuvakkeet ja alapalkki menee vähän ruudun alle. Resoluutio on 1920x1080, joka on maksimi mitä näyttö tukee, mutta silti on ihmeellinen rakeellinen kuva. Mikä on vikana? Ja mahtaako nuo Logitechin kajarit + subbari olla parempi äänenlaadultaan kuin HDMIn kautta tuleva ääni P2370HD näytössä?
Eipä enään tarvitsekaan DVI, sain HDMI toimimaan. Ihmeellisesti ongelma ratkesi todella helposti menemällä monitorin asetuksiin ja "Nimen muokkaus" lähteissä ja HDMI kohtaan PC ja ohhoh, kuva korjaantui! =)
TV ja PC näytön omat kaiuttimet on surkeita PC itellä on Logitech Z2300 2.1 ja vanhemilla on Logitech Z3 2.1 Joten oma kokemus Logitech Z sarja on hyvä Niitä alle 50e settejä en kannata ostaa ääni kuulemma särisee
Omaa kokemusta tuosta HDMI liitännän kautta kulkevasta äänestä ja suoraan koneesta lähtevästä äänestä: Itellä on Logitechin X-530 5.1 surround setti, jota olin pitänyt hyvin pitkään kiinni tv näytössäni, johon tuli hdmi liitännän kautta pc kuva. Kuitenkin päätin joskus kokeilla laittaa suoraan koneeseen kiinni pluginit -> äänenlaatu parani huimasti. Jotenkin hdmi kapelin kautta kulkeva ääni ja teeveeseen ja sieltä kaiuttimiin oli surkastuttanut ääntä niin, että se oli sumeaa verratuna suoraan koneesta kaiuttimiin. Tämän jälkeen myös takakajareista rupesi kuulumaan oikein ääni Eli en kyllä suosittele ainakaan mitään 5.1 kaiuttimia kulkemaan hdmi kaapelia pitkin, tiedä sitten 2.1:stä.
Joo Logitechin jotku noin 60e maksavat kaiuttimet + subbari mulla on ja niihin oon ihan tyytyväinen ollut.