Ihmeellinen lag CoD2

Discussion in 'PC:n pelit' started by cipp, Apr 14, 2006.

1. cipp

cipp Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs semmonen ongelma on että kun pelaan CoD2 niin se nykii koko ajan kummasti..sit ku laitan vaikka ventrilon tai irc:n rinnalle auki niin nekin pingaa ulos ja cod vaan jatkaa lagaamistaan..sit oon kokeillu ventriloa pelkästään windowssissa olemalla ja se pingaa jo silloinkin ja IRC lagaa myös. Netistä tämä ongelma ei johdu, sillä olen tarkistanut kaikki pelin sisäiset lagmeter -mittarit ja tarkistanut koneen mahdollisilta viruksilta ja haittaohjelmilta. Olen ladannut Netlimiter 1.30..vaikka siitäkin jo käyttöaika pian loppuu, mutta jos joku voisi antaa neuvoa netlimiterin suhteen ja muutenkin tähän ongelmaan..luulen että vika on kaistoissa, muttakun niitä en itse pahemmin osaa säädellä. Olen jopa formatoinutkin koneen. Alkaa jo tympimään tämä, mutta toivotaan että joku ratkaisu löytyisi..

2. M00ses

M00ses Regular member

Trophy Points:
    26
    Siis se nykii verkossa pelatessa eikä yksinpelissä?

Onko kaikki muu liikenne katkaistu?
    Vähäinenkin lataus voi nostaa pingiä todella paljon.
    Paljon sun pingi on servulla? Alle 150 pitäis olla nykimätön.

Pelaatko suomalaisilla vai ulkomaisilla servereillä?
    Monilla servuilla missä on paljon pelaajia niin lagaamista esiintyy paljon.

Vai onko graffa asetukset liian kovat? Koitapa DX 7:lla.

3. cipp

cipp Member

Trophy Points:
    11
    joo...verkossa pelatessa nykii..latasin ton Netlimiter 2 pro version..mut en kyl saa asetettua noita pingejä jne...enää ei pelissä pahemmin lagaa vaa muut ohjelmat rinnalla kuten irc ja ventrilo...ping on ihan normaali..suomalaisilla alle 50 ja muilla ulkomaalaisilla 50-100..ja ihan dx7:lla oon pelannu ja fps konffit on..ja netti on 512/512

4. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

Ulkomaalaisille tulee se tupla pingi, koska se palvelin on "kaukana" siitä johtuu että se on niin iso ulkomaalaisilla.

5. cipp

cipp Member

Trophy Points:
    11
    lähinnä tohon ongelmaan haluisin ratkaisua :p (pingit on ihan ok)

6. cipp

cipp Member

Trophy Points:
    11
    Joo no yllätys yllätys palomuuri oli tähänki ongelmaan syy..kokeilin ottaa pelaamisen ajaks käytöstä palomuurin ja laittaa windowssin palomuurin tilalle nii ei ollu ongelmaa..(prkl ku ei tullu aikasemmin mielee..joutunu kitkuttaa jonku kuukauden =| )

7. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

Jos laitat winukan palomuurin se on sama asia ku TYHJÄ, ota joku muu käyttöön esim, zone alarm.

8. cipp

cipp Member

Trophy Points:
    11
    on mul f-securen maksulline...lähinnä jos saan nyt siitä jonku asetuksen kuntoo..

9. Mohari

Mohari Regular member

Trophy Points:
    26
    sitte ite oon ainaki huomannu ku oli ennen 512/512 netti ku saatiin 1M ja se jälkee 2M ni pelaaminen koko ajan vain parantunut, mitä isompi netti.

10. Kremo

Kremo Guest

Mulla autto alt-f4 kombinaatio

Share This Page