Ikkunat linuxissa

Discussion in 'Linux -keskustelu' started by yussef, Jul 28, 2007.

  1. yussef

    yussef Regular member

    Joined:
    Sep 28, 2005
    Messages:
    370
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Joo kokeilin linuxia ja minulla olisi nyt pieni kysymys ikkunoista linuxissa...Elikkäs mihin ikkunat katoavat kun painaa "minimize window" :) Käytössäni on Ubuntu 7.04
     
  2. bjdj89

    bjdj89 Regular member

    Joined:
    Nov 22, 2005
    Messages:
    139
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ikkunat eivät katoa minnekään vaan "menevät piiloon" tuonne alapalkkiin. Mielestäni se on käytännössä samanlaista kuin Windowsissakin. Sitten sieltä alapalkista klikkaat sen ohjelman ikkunan taas esiin. Jos kuitenkin ikkunat kokonaan katoavat niin sitten onkin todennäköisesti jotain muuta tehtävä.
     
  3. yussef

    yussef Regular member

    Joined:
    Sep 28, 2005
    Messages:
    370
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Joo jos ne näkyis siellä alapalkissa niin en varmaankaan olis laittanu tänne kysymystä
     
  4. bjdj89

    bjdj89 Regular member

    Joined:
    Nov 22, 2005
    Messages:
    139
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Niin hieman ajattelinkin, mutta se ei kyllä selvinnyt ainakaan minulle tuossa ekassa viestissä. Panostetaan viestiin hieman niin ei tule väärinkäsityksiä. Vinkkinä vain. :)

    Mutta sitten jos lähtis itse ongelmaa ratkaisemaan niin ilmeisesti kuitenkin alapalkkisi näkyy? Jos on näin niin tämä voisi toimia:

    Klikkaa hiiren oikealla alapalkkia ---> Sieltä valitse "Add to panel"

    Nyt pitäisi näkyä lista erilaisista ominaisuuksista joita voit lisätä siihen palkkiin. Sieltä valitse kohta "Window List" ja paina "Add"-nappia. Nyt sinulla pitäisi olla palkissa kohta jossa näkyvät nuo ikkunat.
     

Share This Page