Ilmaiset Kotisivut/Foorumit

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Peqo, May 28, 2008.

1. Peqo

Peqo Member

Trophy Points:
    16
    Mietin tässä entä onko todellakin mahdollista tehdä käytännöllisiä, hyviä ja ilmaisia kotisivuja tai foorumeita?

Kertokaa linkkejä ja hieman informaatioita esimerkiksi kokemuksista tai yleisesti laadusta...

Yleiset huonot puolet ilmaisissa sivuissa:

- Mainokset

- Valikoima

- Osoite (http://www.bläblä/bäläbälä/blääblää/omatsivut/)

2. Peqo

Peqo Member

Trophy Points:
    16
  3. stay

stay Regular member

Trophy Points:
    26
    Suomalaisia ilmaisen webhostin tarjoajia ainakin:
    - servut.us
    - arkku.net

Kummassakaan ei mainoksia / muuta ylimääräistä ja osoite muotoa omatsivut.servut.us / servut.us/omatsivut

Ja jos ei hallitse sivujen tekoa niin netti on täynnä kaikenlaisia pohjia joten google tässä apuna.

4. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    Miksi kaikki pitäisi tarjoilla pöytään valmiina ilmaiseksi? Tehdäänkö monessakin ravintolassa niin, että saat mitä haluat ja ilmaiseksi?

Kannattaa opetella itse tekemään sivuja, se on edullisin tapa tehdä kotivut. Foorumit saa helposti sitten upotettua ohjeiden avulla omille sivuille, valmiita foormeita kun tarjotaan joka paikassa. phpBB varmasti suosituin.

Mutta se siitä. Itse suosittelen arkku.net sivua. Pistät vain asiallisen hakemuksen ja saat domainin joka on, kuten stay kertoi, muotoa xxxx.arkku.net jossa tuo xxxx on valitsemasi tunnus tai nimi, miten sen nyt haluaa sanoa. bravenet.com on myös yksi hyvä sivu, joka tarjoaa ilmaisen osoitteen ja helpon "kotisivukoneen" jossa vaihe vaiheelta tehdään sivut, ilmaiseksi.

5. Peqo

Peqo Member

Trophy Points:
    16
    Siis minulle on oikeastaan ihan sama millä tavalla se tehdään itse vai valmis pohja. Huonona puolena on jonka jo tuossa esitinkin että valmiissa pohjissa ei ole niin suurta vaikutusvaltaa ja valikoimaa kuin itse tehdyissä.

Last edited: May 28, 2008
  6. stay

stay Regular member

Trophy Points:
    26
    No siinä tapauksessa suosittelisin itse väsäämään ne sivut, kyllähän ne nettiin saa laitettua ilmaiseksi. phpBB foorumi todella hyvä, jossa paljon kaikkia ominaisuuksia.

Olisiko vielä jotain kysymyksiä? Niin voihan sen fooruminki itse koodata, valitettavasti siihen tarvitaan jo vähän enemmän skilliä. Ohjeita ja vinkkejä koodaamiseen ja mihin vain löytyy googlesta.

Share This Page