Onkos olemassa ilmaisia cd:n poltto-ohjelmia, jotka ohittaisivat kopiointisuojia? Pitäisi tehdä varmuuskopio parista pelistä, mutta se ei Nerolla onnistu.
Mulla on ainakin toiminut erinomaisesti varmuuskopiona kun on kopioinu eka koko cd:n koneelle (esim resulssienhallinnalla) ja sit polttanu koneelta ne tiedot cd:lle!! Joskus on kyllä täytynyt jostain ettiä backup_cd_crack, että cd:n on saanu pelaan!..
Uudet kopiointisuojat tekee tuon ikävä kyllä mahdottomaksi. En tosin suoraan sanoen ole kokeillut, mutta en usko sen toimivan. Tuon yhdenkin pelin CD:n tiedoissa lukee, että se veisi yli 600 megaa mutta kun valitsen kaikki näkyvillä olevat kansiot/tiedostot, kooksi tulee jotain 580... Eli se ei näytä niitä kaikkia. Muuten, mitkä CD:t olet saanut kopioitua tuolla tavoin? Et ole sattunut kokeilemaan Settlers 4:sta tai C&C Red Alert 2:sta?
Kopioimalla oon saanu onnistuneet backupit mm NOLF2, GTA3... en oo vähään aikaan muuta sit kopioinukkaan...
Kannattaa tehdä CD:stä ensin image ja polttaa sitten se image CD:lle. Minä ainakin teen aina niin, sillä se on puhtain mahdollinen kopio. Safedisc-pelit voidaan kopioida vain tuolla tavalla. (Kyllä sen itse CD:n voi ehkä kopioida, mutta itse peli ei käynisty.) Esimerkkipelejä: Max Payne, Mechwarrior4,... En ole kovin muita kopioinut...
Ei ole tähän mennessä ehdotetut ideat toimineet... Niin siis, onko niitä ilmaisia ohjelmia olemassa? :O Onko noi kaikki AfterDawnissa arvostellut ohjelmat maksullisia? Siis semmoset edelleen, jotka ohittaa kopiosuojia.
Clone-CD:llä pitäisi onnistua. Muistaakseni rekisteröimmättömälläkin versiolla onnistuu CD:n kopioiminen. Korjatkaa jos olen väärässä. Mutta muuten se on suvereeni ohjelma. Itellä on ainakin onnistunut kaikki peli-varmuuskopiot.
Vanhemmat Clone versiot taitaa toimia paremmin? Päivittettyäni uusimman tuli virheilmoituksia ja palasin vanhempaan versioon. Ei ole vanhemmallakaan (voi käsin valita asetukset) yhtään varmuuskopiota jäänyt tekemättä.
Hienoa, se siis on tekijästä kiinni. Sanohan sitten, miten hyvä Neron käyttäjä ohittaa sillä kopiosuojan. Olen kokeillut moneen kertaan, mutta en ole onnistunut.