Eli vuoden ollut käytössä Norton internet security, jossa tilaus loppumassa. En ajatellut uusia. Suosittelisitteko korvaavia ilmaisvaihtoehtoja ja vaikka liittäisitte mukaan paikan josta ohjelma löytyy mikäli on tiedossa. Joskus minulla oli käytössä Zonealarm / avast yhdistelmä joka muistaakseni toimi ihan hyvin. Kaveri joutui vaan kikkailemaan jotain että sai avast:in toimimaan muutenkin kuin määräajaksi. Kaikki hyväy kokemukset ja vaihtoehdot kiinnostavat, Norton päättää päivänsä 7 päivän päästä ja Vistan suojauksiin en ajatellut koskea. Vai kannattaisiko tuo Norton sitten uusia? Ei kyllä nappaisi maksaa, Norton oli koneessa sisällä kun ostin koneen, muuten en olisi sitä edes ottanut. Kiitos etukäteen!
comodo + avast/avg o iha ok ite otin takas nortonin käyttöö mut se ny o iha mieli pide mikä on hyvä ja mikä ei...itse en missää epämääräsil sivuil hirveemmin vieraile mut Malwarebytes' Anti-Malware löys 19 troijalaist koneelt mut se kyl katto Neron viruskseks kans ^^ tiä sit mist ne tul mut comodo + avast varmaa parhaat ilmais ohjelmat
Onks toi comodo suomenkielinen? Tuskin...=) Onko se minkälainen käyttää? Siis yksinkertainen vai monimutkainen? Onko mielestäsi selkeästi parempi kuin esim. Zonealarm? Zone tökki mulla joskus, ja sygatekin oli jotenkin vammainen. Olis tietty kiva kun sais kerralla hyvän. Avast nyt on tulossa ja ehkä sitten tää comodo?!?
Mulla on vista käyttiksenä, onko kenelleäkään siitä tietoa toimivatko zonealarm ja avast moitteettomasti keskenään? Katselin tuossa comodon käyttöönotto-ohjeita, ja näytti kyllä aika hankalalta zoneen verrattuna..