Ammutteko yleensä paljon ilotulitteita uutenavuotena vai ammutteko ollenkaan? Minkälaisista ilotulitteista pidätte eniten? Kuinka paljolla ostatte/ostitte? Paras ilotulite: Kunkkutykki 3,00€/pkt
Ilotulitteet oli kivoja kun olin vielä teini. Ne oikeasti räjähti eikä vain "rätissyt voimakkaasti". Samperin pellet jotka onnistui loukkaantumaan noilla kunnon paukuilla..nyt kaikki joutuu tyytymään kräkling massaan. Mut joo enään ei tule ostettua paukkuja. Kaupungin ilotulitus on mukavan messevää menoa ja turvallisempaa. Kersana meni aina reilusti rahaa ja paukkuja ei millään kerennyt edes käyttämään kaikkia.
Ajattelitko tehdä saman aiheen joka ikiselle foorumille/saitille? http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t557152 Itse en henkilökohtaisesti välitä tuhlata rahaa moisiin yhtään. Mielummin katson kun muut ampuvat rahansa ilmaan.
mä luulen taas ostavani n.20€ - 30€. eli en paljoa, mut se on simmonen tapa. padan ym. suihkuja ja "thunder kingejä".
LaLLi80:n jalanjäljillä olen itsekin, joskus teininä nuo olivat hauskoja ja rahaa kirjaimellisesti paloi. Armeijan jälkeen ei ole enää tullut mitään ostettua ja siitä on jo kuitenkin kohta 9 vuotta aikaa, intissä sai paukutella ihan tarpeeksi. Kaupungin ilotulitus tulee vielä katsottua, samoin kuin kavereiden, mutta itse en enää mitään osta...
Todennäköisesti olen uudenvuoden yön töissä ja vaikka olisinkin vapaalla ainoat "paukut" joita ostaisin olisivat nestemäisiä.
0wned by rmCowboy ::smoke. Joo mielummin olut kädessä menee uusivuosi, ei niinkään paukkujen parissa.
40 € tuli viimevuonna ostettua. Tosi halvalla saatiin mahta paketti tuolta eteläkarjalasta. Sieltä sai sit kaupanpäälle vielä 4pkt vinkuminiksioi eli semmosii miniraketteja jotka lentäessään vinkuu =P
Joo ilotulitteet on kyllä ihan jees ja kaverit ainakin pitävät kovasti "paukuttelusta", itse sitten nykyään vähän pienemmällä innolla. Juoda voi koska vaan, mutta niitä raketteja ammutaan vain kerran vuodessa, joten eiköhän rakettien ampuminen selvänä ole ihan terveellistä itse kullekkin edes yhtenä juhlapäivänä .
MUN MIELESTÄ UUSI VUOSI ON PARAS PÄIVÄ VOUDESSA. VIIME VUONNA TULI OSTETTU MELKEIN 80E ILOTULITTIETA.SIINÄ OLI SIKSI ILLAKSI PALJON ILOA JA RUUDIN HAJUA.MUT YKS HUONO PUOLI OLI UUDESSA VOUDESSA NAAPURIN MUMMO SOITTI POLIISIT KU AMMUTTIIN TAKA PIHALLA RAKETTEJA XD
Ei ole ilotulitteet kiinnostanut sitten nuoruusvuosien, nykyään uusivuosi menee iloliemen seurassa... @_Teho_ ÄLÄ HUUDA
Hehe.. Voipi olla että tulee jollain 10e ostettua, mutta eipä sitä kauheesti jaksa, viime vuotisiaki vielä jotai jälellä.