image äänillä

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by bscd, Jun 7, 2003.

1. bscd

bscd Active member

Trophy Points:
    66
    Olen yrittänyt kopioida wanhaa (1996 poltettua), tuhoutumaisillaan olevaa peliromppua imageksi, jota voisi sitten pelailla vaikka DaemonTools:in avulla. Ongelmana on kuitenkin pelin ääniraidat, joita en ole saanut imageen mukaan. Vain data-osuuden. Onko siis mahdollista saada data-raidan lisäksi molemmat audio-raidat mukaan imageen, ja jos on niin miten/millä ohjelmalla? IsoBusteria olen hieman kokeillut.

2. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    Kokeilepa "polttaa" Nerolla se. Et kuitenkaan polta vaan teet pelkän imagen, eli keskeytät siinä vaiheessa kun se on kirjoittanut imagen kovalevylle. Muista ottaa ruksi pois kohdasta "delete image file after CD copy" ja myöskin "on the fly" kohdasta ruksi pois..

3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Alcohol 120% on kanssa ihan hyvä tuohon varmuuskopiointiin.

4. puutukka

puutukka Guest

CloneCD on kans aika pätevä naarmuntuneiden cd-levyjen kopiointiin. Menee aika pahaan kuntoon päässeet pleikkaripelitkin useimmiten ilman ongelmia. CloneCD löytynee osoitteesta http://www.elby.ch/en/products/clone_cd/

5. bscd

bscd Active member

Trophy Points:
    66
    Nerolla olen jo kokeillut mutta ei sekään saa audio-raitoja imageen ...eikä D-tools edes tue nrg-formaattia.

6. bscd

bscd Active member

Trophy Points:
    66
    ...niin ja koneessa ei ole polttavaa asemaa, joten olen käyttänyt neron image recorderia.

Share This Page