Joo elikkä mulla 6.17gigan image mikä pitäisi saada poltettua dvd:lle. Onko olemassa dvd:eitä mihin sopii yli tuo 4.7 gigaa? Tai onko jotakin muuta konstia miten saan tuon poltettua.
Mitäs luulette toimiiko xboxissa nuo Dual Layer levyt? Kun toi on xbox peli image. Ja mistäköhän tiedän tukeeko polttavani dual layereitä?
Toimii Xbox DL varmuuskopiot DL medioilla, DVD-ROM booktype tosin kannattaa valita polton yhteydessä. Ja polttavan tilanteen voi tarkistaa muistaakseni Nero Infotool ohjelmalla, jos ei polttavan kotisivuilta jaksa asiaa tarkistaa.
DVD Strinkillä strinkkaa Image (nerossa ensin esim valitse virtual asemaksi vai pystyikö sen valistemaan sieltä suoraan ... Itse strinkkasin itse tekemän DVD imagen (yli DVD-DL verran tavaraa) ensin yhdesti mutta ei vielä mahtunut normi DVD:lle ja sitten strinkkasin vielä toisen kerran ja johan alkoi mahtua DVD-R levylle. Kyseessä oli levy mihin olin kaksi melkein parituntista tv:stä nauhoitettua elokuvaa editoinut Peli onkin sitten eri asia - Tare69
Elokuvia ja musaa voikin "strinkata", koska kaikki bitit eivät ole tärkeitä. Laatua vähentämällä video/audio menee pienempään tilaan. Peliä sen sijaan ei voi pienentää, kun lähes jokainen bitti on tärkeä. Tai ainakaan vielä en ole nähnyt ohjelmaa joka karsisi välianimaatioiden tai musiikin laatua peli-imagessa. P.S. Se termi ei ole strinkata vaan shrinkata eli "to shrink" kutistaa.
Ja vaikka pienentäminen onnistuisikin niin epäilen toimivuutta, musiikki tai elokuva on aikalailla rakenteeltaan erilainen kuin peli.