Olen yrittäny tehdä pelistä varmuuskopiota, sekä .iso, että .bin-imagea, mutta kummatkin epäonnistuvat ohjelman herjatessa lukuvirheestä. Ohjelmina olen kokeillut sekä Alcohol 120% ja Nero Burning rom. Peli kyllä toimii toisella tietokoneella. Onko mitään tehtävissä?
blindwrite:lla mä on ainakin saanu kaikki kopioitua. Tolla nerolla ei saa läheskään kaikkia, vaikka se hyvä ohjelma muuten onkin. Edit: Mäkin kyllä haluaisin tietää miks tolla nerolla ei saa ainakaan noista uusimmista peleistä imagee tehtyä. Onkohan vika jossain kopiointisuojauksissa vai missä? Mulla toi nero sanoo aina kun yrittää imagee tehä, että: Illegal mode for this track
Tuo peli mistä yritin tehdä kopiota, ei ole kauhean uusi, mutta toimii kuitenkin XP:ssä Sain kopioinnin ratkaistua niin, että klikkasin vaan resurssienhallinnassa cd-asemaa ja otin kopioi, sitten liitin tiedostot toiseen kansioon ja poltin... :/ Kyl ainakin se peli asentu siit poltetusta levystä, mutta en ehtinyt vielä kokeilla itse pelaamista :> Täytyy kokeilla tota blindwriteria.
Aragorn86 ainakin minun tietääkseni nero ei ohita polton estoja. Daemon toolin pitäisi pystyä ohittamaan muutama poltonesto, mutta parhaiten sen tekee Alcohol120%.
Totesin itse, että DVD-Decypter ei kopioi CD:itä, mutta sain imagen tehtyä Blindwriterilla! Nyt peli toimii! Iso kiitos, Aragorn!