Eli miten noita img ja mdf tiedostoja saa muutettua? Siis toi sims 2 1 ja 3 levyt on img muodossa ja 2 ja 4 on mdf muodossa. Mitä täytyy tehdä, että sen pelin saa edes asennettua?
Se on helppoa. Marssit kauppaan, lyöt taaloja tiskiin ja ostat alkuperäisen pelin. Sitten vain asennat alkuperäisiltä levyiltä sen pelin, niin avot. Ja homma toimii.
säännöt kohta neljä 4. Ehdottomasti >>EI PIRATISMIA<< -- yksi linkki tekstityksiin, vinkki mistä saadaan laittomia kopioita elokuvista, jne ja banni on ikuinen.
Oletan että olet ostanut pelin kaupasta ja ottanut siitä imagen...nyt hommaat vain Daemon Tools nimisen ohjelman ja Mounttaat imaget
Mua ihmetyttää että, 'jos oletetaan', että koneella on Alcol 120% tai alcohol 52% ( img ja mdf tiedostot on sen tekemiä), niin miks´ihmessä täytyy käyttää Daemon Toolsia. Alkoholissa on itsessään hyvin toimiva virtuaaliasema, jossa noi alkcoholilla tehdyt imaget toimii parhaiten. Mä oon ulkomasilla ja kotimaisilla sivuilla törmännyt ihmeellisiin ohjeisiin jossa image tehdään alcoholilla ja mouttaamiseen käytetään sitten Daemon Toolsia. Mä en nää kyllä tossa paljonkaan järkeä, kun kerran itse Alcoholissa on vartavasten niille tehty virtuaaliasema mukana. Alkoholin virtuaaliasema tukee melkein kaikia imageformaatteja, joten on melkoisen turhaa asentaa koneelle muita virtuaaliasemia. Muutenkin olivatpa imaget sitten mistä tahansa niin mielestäni alcoholin imageihin kannattaa käyttää alkcoholin virtuaaliasemaa (pystyy kiertämään melkein kaikki kopiosuojaukset image käytössä) Alcohol 52% on kaiken lisäksi vielä ilmaisohjelma, jolla pystyy tekemään noita imageja ja sitten mouttaamaan ne. Polto-ominaisuudet tosta ilmaisversiosta puuttuu. Tälläkin sivustolla näyttää olevan oikein ohjeet suojattujen levyjen kopiointiin http://www.afterdawn.com/guides/archive/alcohol120guide.cfm eli siitä vaan opiskelemaan. tossa kyllä poltetaan levy, mutta samat ohjeet käy myös pelkän imagen tekoonkin.
Ja jos kieli ei ole tarpeeksi hyvää, niin Suomi versio: http://koti.mbnet.fi/nrautava/index_4.html ja kohta Alcohol 120% (peruskäyttäjän opas) <- sisältää mm. imagen polton (En ole testannut toimiiko ohjeet ver. 52, koska itellä on käytössä 120)
To Al3xi666 Itse en ole koskaan tarvinnut Diamon toolsia, joten "tottuneena käyttäjänä" voitko kertoa mitä se tekee helpommin/paremmin kun alcohol? Ei mitenkään vinoillen, vaan että tietäisin mikä niitten ero on...
No siis eihän niissä sinänsä mitään eroa oo mut mun mielestä daemon tools ehkä vähän helpompi käyttää ja sille
[bold]to Stenkku:[/bold] Sait ne toimiin? [bold]to Al3xi666:[/bold] Jaa... Oletin et niis ois ollu jotain eroja, mutta näyttää että ne on vain kilpailevia tuotteita.