Terse Miten poltan nerolla/jollain muulla .IMG tiedostoja? Etsin googlella Nerolle plug-ineja, mutta ei löytynyt varteenotettavaa vaihtoehtoa. Olen kokeillut myös esimerkiksi DVDDecryptionia, mutta kun ko. ohjelmalla valitsee .IMG tiedoston ja polttaa sen, niin se polttaa sen ikään kuin datana; DVD sisältää vain TC ym. tiedostoja. Lisäys: Nero herjaa aina .IMG tiedostoista, eikä niitä voi tavallisella(uusimmalla) Nerolla polttaa. Myös alcohol 120 ohjelmalla olen koittanut, mutta se ei tue ainakaan .IMG tiedostoja. Eli lyhyesti, miten poltan .IMG tiedostoja, niin että DVD muuttuu oikeaksi "katsomis DVD:ksi", eikä "datasäilytys muistiksi?"
Ei ole montaa päivää siitä kun tätä viimeksi kysyttiin siitä kun tätä viimeksi kysyttiin. Polta image toiminto, alhaalta valitset kaikki tiedostotyypit, valitset img-imagen, annat asetusten olla niinä, minä ne ovat ja sitten vaan poltat.
ImgTool Burn on iha hyvä ohjelma noihin img tiedostojen polttoon...tai no ainakin itse teen niin, että ensiksi mounttaan imagen alcoholilla ja sitten poltan tuolla ImgTool Burnilla ja itsellä ainakin toiminut kummallakin kerralla kun on pitänyt polttaa.
Joo no siis toi vastaus on ollut kaikissa niissä kysymyksissä, ja ihan vaan tiedoksi, se ei toimi. Nerolla tekee juuri samalla tavalla, niin se pukkaa virheilmoitusta, jostain virheestä. Niin sehän voisi toimia myös niin, että mounttaa sem alcoholilla, ja polttaa sen kopiona siitä virtuaaliasemasta?
Eli jos ei vielä sanaut selvää, niin kokeiltu on. Ja siis nyt kokeilin tuota yhtä neuvoa, ja vähän muunnellen. Eli mounttasin virtuaaliasemaan ja kopioin sen siitä virtuaaliasemasta DVD:lle nerolla. Kaikki toimii.
Poltto toimi moitteetta äsken. Avasin Neron Burning rom Enterprise editionin. Sieltä Recorder->Burn image. Valitsin tiedostotyypiksi *kaikki tiedostot ja eikun menoksi. En vaihtanut mitään asetuksia, ei virheilmoituksia, ei ongelmia. DVD pyörii parhaillaan. Alunperin oli siis muutama rar-paketti, joista purettuna tuli *.img tiedosto. Eli uskottava on, se toimii Nerolla ilman mitään alkoholia tai välikryptauksia.
Jos jollain on vielä ongelmia noiden img tiedostojen poltossa, niin kokeilkaa yksinkertaisesti vaihtaa tiedoston pääte .img:stä .ison. Itsellä on ainakin kaikki toiminut tämän jälkeen nerolla, eikä tartte mitään alkoholeja sun muuta räpellystä.