Inactive, pitäisikö olla näin?

Discussion in 'Palautetta ylläpidolle' started by Lumikki, Jun 16, 2003.

1. Lumikki

Lumikki Regular member

Trophy Points:
    26
    Kun rekisteröidyin tänne foorumiin ensimmäistä kertaa, niin siitä asti on minun status ollut inactive? Pitäisikö sen olla näin vai pitäisikö siinä lukea newbie tai jotain muuta?

PS: Tuo edellinen inactive ketju oli liian vanha jotta sinne voisi kirjoittaa, siksi uusi.

2. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    Onhan sähköpostiosoite voimassa minkä kirjoitit kun rekisteröidyit?

3. stomppa82

stomppa82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei sen pitäs olla toi newbie uusilla käytäjillä , inactive on joko baanit saanut tai ei löydy toimivaa sähkköpostiosotteta .
    Yhden asian unohin se osote oli monella tässä vasta inactivena mulla kans koska piti uudelen activoida käyttäjätunnus , mutta ylläpidonpojilla tais takerrella silloin serverit jonkin verran että oli vikkon activoimisen jälkeen inactivena mulla. koska ad foorumeilla ole automaatista systeemiä noihin staatuksiin.

Last edited: Jun 17, 2003
  4. Lumikki

Lumikki Regular member

Trophy Points:
    26
    Pakkohan se on olla oikein kun se tunnus pitää vahvistaa sähköpostissa tulleella linkillä ennen kuin pääsee edes kirjoittamaan tänne.

No, mä olen sen verran uusi täällä että ehkä se vain ei ole activoitunut vielä. Katsotaan viikon päästä uudestaan =)

5. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    koskas toi newbie titteli häipyy, on tääl jo jonku aikaa pyöritty ja vieläpä päivittäin lähes ja HUOM! [bold]afterdawn on laitettu jopa kotisivuksi[/bold]

edit: komento takas, se oliki vaihtunu jo :)
    ..ei sitä kaikkee ain huomaa

6. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    Ainiin :) totta puhut, en muistanut tuota kun on JONKIN verran aikaa kun tänne rekisteröidyin..

7. dRD

dRD I hate titles Staff Member

Trophy Points:
    143
    To-do -lista #3:

Korjaa suomiforumeiden userstatus rekisteröityessä, vaadi aktivointia ja muuta aktivoitaessa status Newbieksi.

...tulossa :)

EDIT: Siis edellisen kerran kun päivitin finforumeiden forumsoftaa, sinne jäi outo userlevel-kukkanen elämään, eli käyttäjä voi olla aktiivinen, mutta statuksena komeilla "inactive".

Share This Page