1607: Unable to install InstallShield Scripting Runtime. Tommosta pukkaa kun asensin ATI:n ohjainta koneelle. Muutamasta paikasta oon katellu ohjeita ja joitain oon tehnykin mutta jotkut ohjeet on semmosia ettei ne ainakaan mun XP:ssä ole samallalailla kuin mitä ohjeessa on. Mistä siis saa kunnon ohjetta ja mieluiten suomeksi? Microsoftin sivulta oon myös kokeillut...
Kokeiles ladata toi windows installer uudestaan. http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=889482fc-5f56-4a38-b838-de776fd4138c
Kokeilin asentamalla ton windows installerin mutta ei ollut vaikutusta. Monissa ohjeissa ne jauhaa sitä että onko pääsyä niihin kansioihin ja rekisteritietoihin missä nyt mitäkin tarvittavaa on. Rekisteriin sain tehtyä sen että antaa kaikki valtuudet muokata mutta sitten kun neuvotaan tekemään se kansioon c:\windows\installer niin siinä kohtaa tökkää kun mulla ei oo semmosia systeemejä Ominaisuuksissa mitä pitäs olla eli muistaakseni Suojaus välilehti (varmaan security lontooksi). Että puuttuuko se multa vaan yksinkertasesti vai tehäänkö se sittenkin jotain toista kautta? Microsoftin tukisivun mukaan täällä: C:\Program Files\InstallShield\Developer\Redist\Language Independent\i386 pitäisi olla tiedosto Isscrpt.msi jonka käynnistämällä voisi asentaa Installshield-moduulin uusiksi, mutta mulla ei ole edes koko Installshield kansiota program files:ssä! Musta alkaa vähän tuntua että tää mun Installshield systeemi on niin vajaa tai tuhoutunut että pahemmaks ei voi enää mennä niin voi sen yksinkertasesti asentaa/kopioida jostain uusiks vai pitääkö työntää winkkarin levy sisään ja pistää koko roska uusiks?
no sain lopulta sen korjattua jotenkin ja tavalla jota en edes itse tiedä... kiitos kuitenkin vaivannäöstä