Moi! Kasasin tässä itelle HTPC kokoonpanon ja nyt on ilmennyt seuraavanlainen ongelma: aina kun asennan suorittimen sisäiselle grafiikkaohjaimelle ajurit kone käynnistyy uudelleen itestään tervetuloa-ruudun paikkeilla, varmaankin juuri silloin, kun ajuri käynnistyy. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia ja mahdottomia ajureita, jotka tähän on tarkoitettu, uusia ja vanhoja Intelin ja Gigabyten. Googlea olen ahkerasti koittanu hyödyntää, mutta ratkaisevaa vastausta en ole löytänyt. Joillain ajureilla Windows kaatuu hieman myöhemmin, ehkä noin max. 5 minuutin käytön jälkeen. Koneen specsejä: Intel Core i3-2120 Gigabyte H67M-UD2H-B3 Kingston HyperX 2x2 GB CL7 OCZ Vertex 2 SSD 60 GB
eikös emon levyllä tullut ajureita vai ootko niitä jo kokeillut ja ootko kokeillu varmasti oikeeta ajuria.
Joo, muun muassa emon (Gigabyte) levyltä ja sivuiltakin olen (ladannut/)asentanut ajurit, mutta myös kokeillut Intelin ajureita, jotka on myös tarkoitettu prosessorin sisäiselle grafiikkaohjaimelle. Vanhoja ja uusia. Mutta siitä viiis, ongelma korjaantui asentamalla 32 bit WIn 7 Ultimate.