mitä pitäisi tehdä kun menee nettiin jollekki sivulle, niin tulee ilmoitus että "internet exploder on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan"...tämä vika tulee myös jossain ohjelmissa...eli miten vian saisi korjattua?
voisit koittaa päivittää selaimen...voihan koneellas majailla joku pöpö, tarkista virustorjuntaohjelmallas.
ei kun on xp professional, tuon adawaren voisi hakea, mutta viruksia ei koneellani ollut kun tarkistin
eipä toi AdAware mikään virustentorjuntaohjelma olekkaan vaan se etsii koneeltas spywaree ja muita nuuskijoita. Itse lataisin ennemmin Spybotin, mielestäni parempi & tehokkaampi. voithan tietty ladata molemmat SpyBot:http://spybot.eon.net.au
Joo...tuttu juttu. Oma XP:ni tekee ihan samaa. Vaikka formatoin C:nkin, meni 5 päivää ja sama rumba alko. On ajettu Nortonilla, AdWarella, SpyBotilla, tilaa on, pagefilea/näennäismuistia riittävästi. Kaikki maholliset updatet on haettu. Eikä ton viiden päivän aikana kerrenny ees asentaa ku ihan minimaalisen vähä ohjelmia. Mutta herjaa tulee vaikka mistä softasta, tosin explorer on se yleisin ja kaatuilee 5-10 min välein ihan vaan silloinkin kun selaan kansioita. Vikaa on... tietäs vaa vielä missä! Nii, tuli vaan mieleen että onko vika vai ominaisuus?
Järjestelmän palauttamista voisi kokeilla, jos ongelmat ovat tuoreeet. Minulla oli samoja ongelmia "susikasin" kanssa, mutta kun hankein XP Pro:n, ei ongelmia ole ollut. Lähinnä susikasi herjasi tuota eräiden ohjelmien kanssa.
Heittäkää nyt menemään se xp siinä on aivan liikaa noita bugeja! 2000 paljon toimivampi kokonaisuus ja muutenkin paremmin toimiva.
Kyllä tuo XP ihan hyvin pelaa, kun pitää vain päivitykset ajantasalla. Jos tärkeitä päivityksiä puuttuu, niin sen kyllä äkkiä huomaa esim. juuri IE:n toiminnassa. Kyllähän tuossa XP:ssä on monia asioita, minkä vuoksi monet pysyvät vielä 2000:sessa. Mutta on siinä paljon hyvääkin. Jos tuo IE ei oikein kiinnosta, niin olen myös vahvasti Operan kannalla.
Taitaapi olla niin että konees lämpenee!!! Ainaki mulla ku tulee nuita ilmoituksia ja selain kaatuilee niin ei muuta kuin kiltisti IKKUNA AUKI ja ei kaadu enää!!! aika jännältä tuntuu, mutta ainaki mulla vaikuttaa...
Itse suosittelisin exploaderin korvaamista mozilla firebirdillä, IE kun on reikänen ja jo hyvin ikääntyny selain, jota ei ees enään kehitetä.