"Internet Explorer ei voi näyttää tätä sivua"

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by miriami, Mar 2, 2009.

  1. miriami

    miriami Regular member

    Joined:
    Nov 7, 2008
    Messages:
    184
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mä alan kohta ihan oikeasti kyllä itkee... Hetken aikaa luulen että ongelmat ovat ohi mutta turha toivo. Apua! Olisiko kukaan täällä oikeasti osaavainen auttamaan, tällä kertaa verkko-ongelmassa.... ?

    Mikä voi aiheuttaa InternetExplorerissa sellaista, että esimerkiksi ollessani YouTubessa katsomassa videota, kaikki toimii aluksi ok. Mutta hetken päästä, jos liikun eri sivuilla tai videosta toiseen, tai avaan uuden välilehden, niin äkkiä se ei saakaan yhteyttä nettiin! Avautuu vain valkoinen sivu ja siihen tulee teksti: Internet Explorer ei voi näyttää tätä sivua". Kyse ei ole siitä, että kysyisessä sivussa olisi jotain vikaa, vaan mun IE ei saa siihen yhteyttä.

    http://www.aijaa.com/v.php?i=3718464.jpg

    Kuinka yksi sivu saa yhteyden ja toinen ei? Kyllä siihen on ennen saanut vierekkäin vaikka kuinka monta sivua ilman ongelmia.

    Koneessa on pitkään ollu ongelmana, että nettiyhteys välillä menee poikki. Yleensä siihen liittyy että koneesta kuuluu ruksutus niinkuin kone tekisi kovasti töitä, mutta modeemin valo palaa, verkkoyhteyden kuvake on aktivinen (ei punaista rastia päällä niinkuin silloin kun verkko on oikeasti poikki), ja "lähiverkkoyhteyden tila" ruudussa näkyy lähetettyjen ja vastaanotettujen tavujen määrä, joka muuttuu...

    Voiko tällainen johtua siitä että liittymä josta maksan laajakaistan hintaa on oikeasti kapeakaista? Vai johtuuko se IE-ohjelmasta, jostain sen asetuksesta tai virheestä.

    Entä voiko esim. joku tässä kuvassa olevista yhteyden käyttämistä osista olla vian aiheuttaja? Ovatko kaikki tarpeellisia?

    Yhteyden käyttämät osat:
    http://www.aijaa.com/v.php?i=3718471.jpg[/b]

    Kuulin juuri myös että Combofix nollaa joitakin windowsin asetuksia, olisikohan tällä jotain merkitystä, koska combo on ajettu?
     
    Last edited: Mar 2, 2009
  2. Toponen

    Toponen Member

    Joined:
    Jan 16, 2009
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itse ainakin kokeilisin eri selaimella (esim. firefox).
     
  3. Maki88

    Maki88 Regular member

    Joined:
    Oct 5, 2007
    Messages:
    134
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
  4. Toponen

    Toponen Member

    Joined:
    Jan 16, 2009
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    kokeile noita ohjeita ja jos ei toimi ni sitte meilaat microsoftin tuki palveluun.Itselläni oli vistan kannssa ongelmia ja lähetin sinne. Kyllä ne osasi auttaa.
     
  5. miriami

    miriami Regular member

    Joined:
    Nov 7, 2008
    Messages:
    184
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Failure in Chrome Registration. Mitä mahtaa tarkoittaa kun en saa firefoxia asennettua?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=3767211.jpg

    Sorry sorry kyllä se firefoxin latasikin, jostain syystä heitti vaan tuon herjan.

    olen tottunut käyttämään iE:tä niin tää ketunhäntä tuntuu tosi tumpelolta... yritän vielä poistaa IEn ja ladata sen uudelleen, ehkä ohjelmassa on vaan joku bitti poikittain.
     
    Last edited: Mar 9, 2009
  6. Toponen

    Toponen Member

    Joined:
    Jan 16, 2009
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11

Share This Page