Oletko virukset ja haittaohjelmat tarkistanut? atdmt.com kun viittaa sellaiseen. EDIT: Tulevaisuutta varten alt+Print Scrn ottaa kuvankaappauksen vain aktiivisesta ikkunasta.
Jees.En oo tota tiennytkää.Jatkossa otan tolla alt+Print Screen.On nuo katottu kasperskyllä,ad-awarella,spybotilla.
itellä tota pomppii koko ajan mesessä ku hosts tiedosto estää jonku mesen mainoksen niin heti mese jo valittaa jotain tollast.. et olis täälläkin kiva saada tietää miten noi ilmotukset saa poistettuu..
Joo,huomasin itsekkin tuon,että kun mesen aukasin niin tuli tollanen. Tarkistin viellä uusiksi,kun tuo agent_007 kysy,että onko haittaohjelmat tarkastettu?Niin päivityksien kera löytyi spybotilla,ad-adwarella spywaree urakalla.Kasperskyllä 5 troijalaista. Enää ei ole näköjään tullut Komentosarjavirhettä ainakaan viellä.
Itsellä tuo ikkuna pomppinu silmille nyt jonkin aikaa aina kun avaan windows live messengerin. Ad-Awaren ja SpyBotin oon jo kertaalleen ajanu läpi, mutta tuo sama ikkuna vain herjaa koko ajan (vaikka jotain pöpöjä SpyBot löysikin). F-Secure ei löytänyt mitään. Googlella oon koittanu ettii, mutta ei oo löytyny mitään toimivaa fixiä
tässä tällainen pieni gallup mainen kysymys tähän ongelmaan liittyen. onko teillä hosts-tiedosto koneessa ? siis niil joil toi ilmotus tulee?
Itseltäni noita hosts-tiedostoja löytyi peräti 4kpl ja ongelma on sama: käynnistäessäni Windows Live Messengerin tulee sama virhe ilmoitus. Apua kaipailisin.
Onko noissa host tiedostoissa mainittu tuota atdmt.com domainia? c:\windows\system32\drivers\etc\ kansiossa oleva (Windows XP:ssä).
kyllä sieltä löytyy moneen otteeseen tuo atdmt.. mutta epäilen että tuo estää juuri tuon ko. mainoksen: 127.0.0.1 view.atdmt.com #[eTrust.Tracking Cookie] EDIT: onko tuota virheilmoitusta mahdollista ottaa pois päältä kokonaan että koko ilmotusta ei tulisi vaikka kuva estettäisiinkin?
IE:n asetuksista voi ottaa tuon scriptien debuggaamisen pois päältä. Jonka jälkeen tuota virhettä ei pitäisi tulla.
Näyttää olevan parilla sama ongelma. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/411317 Itselläni tuon ikkunan jälkeen löyty troijalainen koneelta vaikka vastasin aina ei. Tuon troijalaisen poiston jälkeen ei ole enää pomppinut kun on ollut mesessä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/411108
juu tot ongelmaa on ainakin kolmessa topicissa.. mulla toi on ollu jo about 2kk mut en oo jaksannu vaan reagoida ku ei siit nyt kauheesti haittaa oo ollu..
silti tulee toi virhe ilmotus.. mulle tulee ku yhen ohjelman aukasee ni aina sama ilmotus.. muuten sama mut eri osote ku tos mestauksen laittamas jutus..:S