Internet ongelmia

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by kizee, Mar 14, 2006.

1. kizee

kizee Member

Trophy Points:
    11
    Morjens, mulle on ilmennyt mystisesti eräs ongelma.
    Mulla on emolevy (MSI k8n neo4) missä on 2 kpl integroituja verkkokortteja, ja reititin d-link di-604.

Eli. toisella verkkokortilla (NVDIDIA Nforce networking controller) Voin ladata ja suffata netissä, mutta pelit kuten Wow ja Steam "lagaa" itsensä ulos.

Toisella kortilla (Marvell Yukon 88E8053 PCI-E Gigabit ethernet controller) Taas Wow ja Steam toivivat täysin moitteetta. mutta kun koitan pistää vaikka jotain ilmaista kamaa lataukseen netistä, tai surffaan muutenvaan niin netti katkeaa mystisesti. (tulee hirvee pingi ja sit katkee, ja tilanne korjaantuu vain kun käynnistän koneen täysin uudestaan)

Noi 2 ylempää on verkkoyhteydet kansiossa ja listattu "lähiverkko tai nopea internet-yhteys" kohtaan myös samassa kohdassa lyötyy 3mas yhteys?? "1394-yhteys 2" jossa lukee 1394-verkkosovitin. kuitenkin kun pistän johtoa koneen perään se ei koskaan tule käyttöön vaan jompikumpi noista toisista.

sitten listassa on myös tollanen osio ku "internet-yhdyskäytävä" jossa on tollanen "internet-yhteys".

Reitittimen palomuurin asetukset olen muuttanut niin että kaikki haluamani ohjelmat pääsetään läpi.

Missä lienee vika? Pitäisikö siirtää rautapuolen puolelle kysymys? Vai onko vika windowsissa?

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    1394-verkkosovitin on Firewire väylä.

Käytätkö tuon Nforce networking controller kanssa sen omaa rauta palomuuria?

3. kizee

kizee Member

Trophy Points:
    11
    en käytä muuta ku D-linkin palomuuria ja sekä tietokoneessa Agnitum outpost firewallia.

Share This Page