Mulla ois kotona kaks konetta ja jos sais jotenki tohon toiseenkin netin toimimaan yhtäaikaa, että miten se onnistuu? Mulla on kaks USB-modeemia Telewell TW-EA 100B ja TW-EA500! Onnistuuko se noilla? Oon yrittäny kikkailla mut empä oo saanu toimimaan.
Pitäisi onnistua jo pelkästään tuolla TW-EA500 modeemilla. Kytket molemmat koneet tuon modeemin LAN -portteihin RJ45:lla. Eli et käytä sitä usb-liitäntää, vaan liitä ne koneet normaalisti verkkokortin kautta nettiin.
Juuh..kiitokset! Olen yrittäny ilmeisesti väärillä piuhoilla. Huomenna pitää käydä ostaan oikeanlaiset piuhat ja yrittää uudelleen!
Minäpä en siitä virustorjunnasta tiedä, mutta sain nyt netin toimimaan molemissa koneissa, että suuret kiitokset auttaneelle!!
Joku suomalainen sekure se on. Kun tuli hankittua toinen kone saman netti piuhan päähän niin ei raaskis ostaa toista lisenssiä jos...
Mun tietääkseni sitä ei voi asentaa samalla tunnuksella kahelle koneelle, joten kannattaa laittaa toiseen niistä joku ilmanen virustorjunta ja palomuuri, jos ei ole jo modeemissa. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275 Avast! Antivir tai AVG sopisi virustorjunnaksi hyvin ja palomuuriksi esim. Zone ALarm Sygate tai Kerio.