Olen ekaa kertaa jailbreakkaamassa, ja tuli yksi kysymys mieleen. Elikkä, kun olen ajanut jailbreakin läpi, voinko palauttaa backupin itunesin kautta? Ilman että jailbreak häviää. Vai "menetänkö" kaikki pelit ja muut tiedot kun jailbreakkaan? Kiitos
Et menetä mitään kun laitat jailbreakin (varmaakin redsn0w?). Muista kuitenkin ennen jailbreakkaamista tehdä backup itunesin kautta. Jos jostain syystä jailbreakin jälkeen tuntuu luurin hidastuvan niin voit palauttaa sen normaaliin tilaan juuri tuon backupin kautta.
Kertokaas mulle mitä oikeeta hyötyä tosta jailbreak:sta on, en pelaa puhelimella, eli pelit eivät kiinnosta. Onko tää vaan jotain höröilyä
Sillä saat puhelimestasi kaiken hyödyn irti. Minähän en jaksa ja tuskin muutkaan jaksaa ruveta luettelemaan JB:n kaikkia hienouksia, niitä on satoja.. Otappas Google käyttöön ja etsi sieltä. Löydät satavarmasti kaiken tarvittavan.
Eiköhän noi hyödyt tosiaan löydy tuolta googlen puolelta. Tiedättekö mikä voisi olla vikana kun omassa iPhonessa ei enää toimi Installous?