IP-ongelma

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by ukkone, Mar 10, 2008.

  1. ukkone

    ukkone Member

    Joined:
    Nov 11, 2007
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Tuli tälläne onglema poistin turhan virus-skannaus ohjelman ja sen jälkeen kone sammui, käynnistyi uudestaan ja sit huomasin etten päässyt nettiin vaikka luki että yhdistetty on ja katoin SUORITA... ohjelman kanssa IP-osotteen ni sitä ei tullu siihen ? Eikä muuhunkaan mihin sen pitäisi ilmestyä.
    Oon koittanu kaikee mitä oon keksiny ja sit ko koittaa pistää VERKKOYHTEYS ja sielt KORJAA ni herjaa jotain et TCP/IP asetusta ei pystynyt määrittelemään.
    Joten voisko joku vähä neuvoo et miten sais koneen toimii ?
     
  2. postald

    postald Member

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    93
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    koitappa käynnistää kone ja modeemi vielä uudelleen.modeemin voi myös koittaa resetoida.josko auttas
     
  3. ukkone

    ukkone Member

    Joined:
    Nov 11, 2007
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Sitä käynnistys kikkaa oon koittanu monta kertaa mut kai vois koitaa resetoida sen mut tarviiko siihe jonku cd:n sit ?
     
  4. postald

    postald Member

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    93
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    ei tarvi kun siin modeemis on jossain sellanen ihan pieni reikä josta saa vaikka nuppineulalla resetoitua sen,pitää painaa joku 10-30s modeemista riippuen.koita sitte viel tätä.käynnistävalikko-suorita kirjoita CMD sitte siihen ipconfig/renew ja paina enter.onnistiko?
     
  5. pkaksp

    pkaksp Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    12,231
    Likes Received:
    53
    Trophy Points:
    128
  6. ukkone

    ukkone Member

    Joined:
    Nov 11, 2007
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Kiitos vastauksista mutta sain värkättyä netin kuntoon piti poistaa joku juttu (en muista nimeä mutta siinä oli entisen virustorjujan nimi)
     

Share This Page