Joo, elikkä mä oon tämmönen alottelija näis hommis ja tarttisin IP-ossaa DC++:aan että vois käyttää sitä... Että mikä se ip osote on ja mistä sen saa? Kiitokset jos vastaisitte, tämä on tosi tärkeetä! Ja sitte vielä että kun oon laittanu jakoon niitä tiedostoja (ohjelma siis DC++) niin voinko sen jälkeen ottaa muilta ja pitääkö munki antaa takas jotaki? Latauksen jälkeen, miten ne saa kuulumaan että ne voi sitte sen jälkeen polttaa cd-levylle?
Eikä ole. Wazoop haluaa ulkoisen IP:n. Agent_007 ohje saattaa antaa sisäisen IP:N jos on natin takana. Mene http://www.myip.com/ siellä näkyy ulkoinen IP osoite, se näkyy dc hubissa myös +myip komennolla (yleensä).
joo kiitti mä sain sen ip osotteen. mutta tartten vielä jonku portin koska muuten ne muut ei hyväksy yhteyttä. eli mistä sen portin saa?
Minkähänlainen mahtaa olla Wazoopin liittymä.. Tiedossa on sellasiakin 10/10megasia liittymiä, missä ei oikeesti toimi mikään muu kuin www ja sähköposti, IRC:n vain tietyllä alueella. Meinaan ku Kyllä toi DC++ oikeissa liittymissä toimii ihan heittämällä.. Voihan sitä vielä kokeilla "passive" moodissa, mene jostain sieltä DC:n asetuksista, muista nyt mistä mutta etsivä löytää..
Kiitos taas teille. Mutta sitten kun yritän avata julikista hubiluetteloa niin nyt tuli tämmönen teksti: Lataaminen epäonnistui:kohde ei hyväksynyt yhteyttä(väärä osoite/portti tai hubi ei ole käynnissä) Mitä teen tässä tilanteessa? Aikaisemmin päivällä imuroitessani se onnistui hyvin.
näkyy olevan taas ongelmia tuossa julkisten avaamisessa. en päässyt tälläkertaa minäkään kun piruuttani kokeilin. lisää hubeja suosikkeihin niin ei tarvi aina avata julkista listaa
DC++ Settings/Downloads ja siellä Public hublist URL ja HTTP proxy (for hublist only). Niihin törkkäätte tämän http://dreamland.gotdns.org/PublicHubList.config.bz2 Mulla itsellä joskus ei oikein pelittänyt niin proxy kohtaan laittaminen auttoi, en tiedä sen syvällisemmin että miksi mutta kunhan toimii. ps. en käytä enään koko DC:tä, liikaa kusettaja peeloja ja korruptoituneita filuja