iPhone 1.1.4 -- 2.0 jailbroken + unlocked

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by DaHandy, Aug 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DaHandy

DaHandy Regular member

Trophy Points:
    26
    Moi.

Ostin pari päivää sitten eBaysta iPhonen vanhemman (non-3G) version, jossa pitäisi olla 1.1.4 firmware unlockattuna (toimii kaikkien operaattorien SIM kortit) sekä jailbreakattuna (3rd party ohjelmat toimimaan).

Mietin tässä nyt kuitenkin kun myyjä sanoi itse minulle, että minun ei pitäisi päivittää 2.0:aan, koska tuo voi taas lockata puhelimen, jolloin se ei enää tunnistaisi SIM korttiani, vaan vaatisi AT&T:n kortin.

Tuon päivityksen ajattelin hoitaa esim. WinPwn:llä, jolloin puhelin tulisi uudelleen jailbreakattua siinä samalla.

Onko kellään kokemusta kyseisestä operaatiosta? Lukittuuko puhelin uudelleen AT&T:lle? Voinko silloin enää mitenkään saada puhelinta toimimaan ilman huoltoa tai AT&T:n liittymää?

EDIT: Katsoin juuri tämän videon: http://www.youtube.com/watch?v=L_9cIT0MZ_8

Jos käsitin oikein, tuolla tavalla saa myös valmiiksi unlockatun + jailbreakatun firmwaren päivitettyä.
    Pitäisiköhän koittaa tuota?

Toinen vaihtoehto voisi olla vaikkapa ZiPhone, jolla pitäisi homma hoitua kutakuinkin yhtä simppelisti.

Että onko kellään mitään kokemuksia? :S

Last edited: Aug 5, 2008
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page