Morjens, Onko kukaan vielä unlockannu 3.0 softaa käyttäen ultrasn0wta? Maailmalla on jo paljon forumeita aiheesta, että toimis hyvin mut mene ja tiedä... Ei viitsis päivittää jos sit ei toimikaan. http://ultrasn0w.com/ tsipi
No hyvin toimii... NOT!!! Jostain kumman syystä wi-fi ei toimi jailbreikkauksen jälkeen. Jailbreikkasin redsn0wlla ja kolme kertaa olen nyt yrittänyt. Olen koittanut Cydiaa ja ICY:ta. Eli en pääse syöttämään repo666.ultrasn0w.com osoitetta (tai pääsen syöttämään mutta ei toimi kun ei ole nettiyhteyttä). Osaako joku auttaa/onko käynyt kellekään muulle?
Ainahan sitä saattaa olla riski että ei toimi, mutta ootko koittanu Asetukset -> Yleiset -> Nollaa -> Nollaa verkkoasetukset Ja tuo taitaa olla ihan OS 3.0:n ongelma eikä redsn0wn takia.
Jesh, kiitos. Kun koitin ilman jailbreikkausta niin ei toimi sillonkaan. Oon jo ollut tekniseen tukeen yhteydessä.
lol! nollaa ne verkkoasetukset nii kyllä lähtee toimii. älä nyt vitussa soittele minnekkää soneralle et jeilasin ja nyt ei toimi wifi =D
Johan se sano että koitti myös ilman jailbreakkiä ja kuten itse sanoin toi enemmänki OS 3.0:n ongelma kuin jailbreakin.
Heh... Juu, olin tukeen yhteydessä kun ei toiminut vaimokkeenkaan wlan (ei ole hänen puhelintaan koskaan jailbreikattu). Nyt toimii ja ultrasn0wkin puksuttaa hyvin! Eli kaikki toimii!