Heips, Elikkä olisin ostamassa tuota iPhonea soneran kautta, ja sivuilla mainitaan jostakin hinnasta mihin ei sisälly puhepakettia? Eli... onko iPhone siis saatavilla ilman kysennäistä lukitusta soneran myymälöistä jotka mainittu sivuilla, vai onko hinta esillä vaan houkutuksen vuoksi?
Jos tarkoitat tuota että onko pakko ottaa soneran liittymä ? niin vastaus on kyllä,on pakko ostaa soneran kytkennän. Suomessa ei vissiin myydä ollenkaan Iphonea ilman kytkentää ?
Hmm, no entäs sitten sen 24KK jälkeen, onko puhelin silloin käytettävissä ilman lukitusta vai loppuuko moinen koskaan?
24kk jälkeen SIM-lukitus poistuu tai sen voi poistaa liikkeessä, itse sain tehtyä tuon veloituksetta. Mutta siis vasta sopimusajan jäkeen (se pirun 24kk).
Entäs jos tekee niin että maksaa puhelimen pois ja menee liikkeeseen sen jälkeen poistamaan lukituksen? Onko mahdollista? Eli jos myy puhelimen ennen kun sopimus päättyy, ostin nykyisen puhelimeni käytettynä kytkypuhelimena josta maksoin 15e että sai lukituksen pois.. Onko iPhonella tätä mahdollisuutta? Se pirun sopimusaika on liian pitkä.
Sinun on parasta odottaa Dev teamin iPhone hackkia että saadaan operaattorilukitus pois. HUOM. eihän iPhonessa ole SIM-lukitusta vaan operaattorilukitus? Käsittääkseni voi ostaa puhelimen suoraan pois Minun Sonera liittymän kanssa (ilman mitään paketteja 1,90/kk) joten tulee hinnaksi puhelimen hinta+noin 48 e. Siinä sitten voi käyttää tietääkseni Soneran rinnakkaiskorttia, ainakin työkorttia. Mutta itse ostelisin iPhonen nyt minun sonera liittymän kera joten se puhelimen hinta+48 e noista kuukausimaksuista, ja sitten hackilla sen operaattorilukituksen pois, ja vaikka elisan kortilla käyttämään! Mutta eka pitää se hackki odotella valmiiksi.