iPhonea amerikasta

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by Jupsu, Sep 23, 2008.

1. Jupsu

Jupsu Active member

Trophy Points:
    68
    Eli olen joulukuusssa lähössä floridaan matkalle ja kiinnostaisi tuo iPhone mutta saako sitä mistään ilman kytkyä? eli löytyykö jotain liikettä joka niitä möis erikseen? tai jos ostaa tuollaisen paketin niin voiko ne kulut maksaa heti vai pitäisikö sitä sitten maksella joka kk joku summa? matka on 2vk niin siinä ei paljoa kerkeä maksella sitä puhelinta erissä..;)

2. Dark_X

Dark_X Guest

Kyyl mä ainakin oon kuullu että niitä erikseenmyydään mutta mitään liikkeen nimeä en tiedä. Ja suht halvallaki sielt saa

3. Jupsu

Jupsu Active member

Trophy Points:
    68
    okei eli mahis ois löytää.. hittolainen ku siellä niitä kauppoja riittää ni "hieman" paha löytää jostain ilman kytkyä. jos jollain tietoa niin olisin halukas kuulla mistä sais.. eiks toi sim lukitus oo purettavissa noista oPhoneista et saa ihan normi dna liittymätki wörkkimää?

4. Dark_X

Dark_X Guest

Kyl ne saa ja kuulemma aika helpostikki

5. Hmmmh

Hmmmh Regular member

Trophy Points:
    26
    Jenkeistä saa 2 vuoden kytkyllä. Edellyttää myös Amerikkalaisen sosiaaliturvatunnuksen, osoitteen sekä kuvallisen henkilökortin (state ID tai osavaltion ajokortti).

Hong Kong ja Italia taitaa olla ainoat mistä 3G version saa kytkyttömänä. Tämä on ainakin Mac-foorumeiden viimeisin tieto.

6. lateksi1

lateksi1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mut saako tota iphone 2G jenkeistä ilman kytkyä tai mitään lukkoja?

7. hentriz

hentriz Guest

Käsitin niin, että kun tuo 3G-versio tuli, 2G-version valmistus lopetettiin. Varmasti unlockattuna ja käytettynä löytyy, mutta paikkaa en osaa sanoa - Floridassa kun en asu.

Share This Page