iPod, iTunes ja Videora

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by jip2, Jun 9, 2006.

1. jip2

jip2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Muunsin Videoralla video tiedoston mp4- muotoon, jonka pitäisi toimia iPodissa. Osan muuntamistani videoista iTunes hyväksyy ja osaa ei. Kun laitan iTunesin valikosta "lisää tiedosto kirjastoon" ja valitsen videon, mutta mitään ei tapahdu. Videot kohtaan iTunesissa ei ole tullut mitään. Kokeillessani toista videota se kuitenkin onnistui. Molemmissa videoissa muoto on kuitenkin sama. Miksei iTunes tunnista videota? Saako sen kenties manuaalisesti siirettyä iPodiin (oma tietokone -> ipod ja liitä)?

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. zibi

zibi Regular member

Trophy Points:
    26
    Älyttömän suuret kiitokset Akentille nuosta linkeistä :D Kyllästynyt niin ton iTunesinkaa siirtele musaa iPodii :D

4. rubens1

rubens1 Regular member

Trophy Points:
    26
    jos ongelma ei vieläkään ratkaistu. niin kuvakoko on myös tärkeä huomioida. mun muistaakseen itunes hyväksyy vain kuvakoot
    128x96 & 176x144 ipodille laitettavaksi. Kuvakoon saa helposti muutettua erilaisilla konverttereilla

Last edited: Jun 20, 2006
  5. Jokerit90

Jokerit90 Member

Trophy Points:
    16
    Anteeksi paljon kun oon näin idiootti mutta viittisikö joku ihan suomeksi kääntää nuo neuvo jotka on noissa Agentin linkeissä... Eli mitä mun oikein pitää tehdä?

Share This Page