Ostin Ipod oiskohan tää nano, etm, mutta laitoin ipodille paljon hyvää musiikkia, ja nyt formatoin koneeni jjolloin lähti myös kaikki musiikit koneeltani pois. Laitan ipodin kiinni ja avaan itunesin niin se sanoo että haluanko tyhjentää sen ipod ku sitä ei ole synkronoitu sen itunesin kanssa. Eli saisinko laitettua musiikkia lisää ipodiin ilman että minun pitää tyhjentää se? Ja saisinko samalla laitettua Musiikit tietokoneelleni ipodista?
Itse asiassa kyllä. Kokeile Yamipod nimistä ohjelmaa. Tällä musitaakseni pystyy kopioimaan musiikit koneelle
Mitenhän, kun tuossa Yamipod ohjelmassa ei voi valita Ipod 8Gb niin haittaako se ojs vaikka valitsen 4gb? Ja mites kun lisäsin musiikkia ipodiin ja ajattelin rueta kuuntelemaan ipodista, siellä ei ollutkaan yhtään kappaletta? :O
Itse käytin tuota joskus ja ei ollut ongelmia. Löysin Täältä ohjeet tuohon käyttöön eli pitäisi muistin käyttö käsin sallia itunesista ensiksi. Kokeile noilla ohjeilla.
MItes ku mulla on tuo Ipod 8gb eikä tossa listassa ole Yamipodissa sitä vaitoehtoa, eli minkä laitan siihe, vai käykö ne kaikki?
you have uset this Ipod With an unknow Itunes Version.... Heittää jotai tollast ku avaan Yamipodin, ja sitten sen jälkeen: "Your Firmware is Unsupported, quiting..." sit siihe voi poainaa ok jos sitä painaa ni se ohjelma sammuu
Nyt en kyllä osaa sanoa :/ Mutta kokeile sitten juotain toista ipodin hallinta ohjelmaa. Tässä pitkä lista noista.