iPod Nano, 4 Gb, kone ei tunnista !

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista' started by kristappi, Dec 27, 2007.

1. kristappi

kristappi Guest

Sain marraskuussa uuden iPodin, jonka jälkeen soitin toimi moitteettomasti n. 1 ja ½ viikkoa.

Sen jälkeen soittimeni meni yhtäkkiä "mykäksi", mitään ei tapahtunut vaikka nappia kuinka rämpytti. Soitin sitten Applen asiakaspalveluun ja siellä ystävällinen nainen neuvoi minua liittämään iPodin koneeseen ja painamaan menua sekä keskinappia kunnes Applen kuva ilmestyisi (kuulema iPodit "kuolevat" usein jonka jälkeen näyttäisi että soitin ei toimi). Se auttoi sillä kertaa.

No, nyt meni se toinen viikko... Ja taas on ongelma ! Tietokone ei tunnista soitintani. Avatessani iTunesin ja muka lisätessäni soittimeen uusia biisejä, ei siellä ole valintaa "Synkronoi iPod".
    iPodiin tulee muuten virta, koneeseen liitettynä akku latautuu ja muutenkin toimii normaalisti ja musiikkia pystyy kuuntelemaan. Ainoastaan uusien biisejen lisäys ei onnistu. En ole yrittänyt mitään vaikeaa: en lisätä pelejä, kuvia tai vastaavaa, vain niitä biisejä.

Osaisiko joku neuvoa mitä pitäisi tehdä? Pitäisikö soitin tyhjentää kaikesta musiikista ja kokeilla uudelleen?

Ajattelin täältä ensin kysyä, jos joku osaisi neuvoa niin ei tarvitsisi puhelimessa jonottaa sinne asiakaspalveluun taas :)

Koneessani on Windows XP.

2. MiksuSS

MiksuSS Regular member

Trophy Points:
    26
    Kokeilitko asentaa mahdolliset iPodin mukana tulleet ajurit uudelleen?
    Ja iTunesin uudelleen asennus voi auttaa.

3. kristappi

kristappi Guest

Poistin iTunesin ja uudelleen asensin sen, mutta sama ongelma jatkuu edelleen...

Olen kokeillut poikaystävänikin koneella, mutta hänenkään kone ei edes huomaa soitinta.

Soittimen mukana ei tullut ajureita.

4. MiksuSS

MiksuSS Regular member

Trophy Points:
    26
    No sitte mun tieto nuista vehkeistä loppu siihen, sori

5. kristappi

kristappi Guest

Soitin sinne asiakaspalveluun ja sieltä neuvottiin että jälleen tässä ongelmassa toimii tuo "Menu & Keskinappin paino 10 sekunttia"

Share This Page