Morjensta, sain eilen Ipod nanon(8gt) ja en oikein osaa käyttää sitä laittaa musiikkia jne. Olen koittanut etsiä googlesta ja koitin mennä "täydelliseen käyttöopastukseen" mutta linkki ei toimi.. :/ Minulla on Abbobe Reader(Jotenkin noin kirjotettiin.. ) mutta ei avaa sitä opasta. Jos joku viitsisi kertoa miten musiikkia/videoita saa Ipodiin. Ja onkohan tässä radiota? Olen jo ladannut Itunesin ja laittanut kaikki musat sinne mutta en osaa sieltä laittaa Ipod nanolle. =( Olkaa kilttejä auttakaa minua!
Ipodiin musiikin siirtäminen onnistuu iTunesilla (nykyään myös WinAmpilla on mahdollista siirtää iPodiin musaa). Kun iPod on USB-kaapelilla kytkettynä koneeseen pitäisi se löytyä iTunesista. Ja ensimmäisellä kerralla iTunes jopa aukeaa itsestään päälle kun iPodin kytkee, sillä siinä on vielä päällä asetus "Avaa iTunes kun iPod kytketään". Musiikin siirtäminen on sitten ihan simppeliä. Valitset vain halutun artistin, kappaleen, levyn, genren jne... ja vedät sen iPodiin. Siirtäminen tapahtuu siis iTunesissa, siellä voi myös säätää erinäisiä asetuksia jne. Näillä luulis pääsevän alkuun!!
Juu kiitos vain! Mutta ongelma oli että kone ei tunnistanut Ipodia (en tajunnut sitä :/). Nyt sain sen tunnistamaan(Eri tietokoneella ). Ja kaikki on reilassa. Kiitti vaan!