Käännympä taas teidän kurujen puoleen. Tuli siis ostettua ipod video ja alkaa tuntuu, sillä voisi heittää vesilintua. Mut en tee sitä, vaan käännyn teidän puoleen. Eli mulla on muutama musiikkivideo jotka olen ripannut ipod videoralla ipodille sopivaa muotoon. Mut ne ei sit suostu kirveelläkään menee soittimen musiikkivideo kansioon, vaan menevät elokuva kansioon ja en pysty tekee niistä videosoittolistaa. Sit ipodille elokuvat. Mulla on varmuuskopioitu dvd elokuvia ulkoiselle kovalle. Backup on tehty dvd shrink 3.2:lla. Olen koittannut sit ripata auto gordialla ne mp4 muotoon *.ifo tiedostoista, kun *.ts tiedostoista ei löydy tekstitys ja ääniasetuksia. Muuten hyvä tulos. Mut tekstejä ei näy. Asetukset auto gordiaan on laitettu täältä löytämillä ohjeilla. Eli niin sanotusti polttaa tekstin kiinni elokuvaan ja eikä sitä voi enään muuttaa. Miks niin ei tapahdu vaan. Lopuksi kun joskus nämä ongelmat saa pois päiväjärjestyksestä, niin pitääkö vielä muuttaa videoralla elokuvat ipodille sopivaksi??? Kiitoksia taas teille etukäteen. -M-
Kyllä tuolla AutoGK:lla tekstit saa kiinteästi mukaan, kai rippasit ne aluksi esim. Subrip ohjelmalla tekstitiedostoksi? Teoriassa tuon AutoGK AVI tiedoston sisällön voi siirtää MP4 tiedostoon suoraan jolloin uudelleenpakkaus ei ole pakollista, tosin resoluutio täytyy silloin koodausvaiheessa valita sopivaksi, en tosin ole aivan varma tukeeko iPod MP3 audiota MP4 tiedostoissa. http://arstechnica.com/guides/tweaks/ipod-video.ars/5 Nero Recode on helppo vaihtoehto, mutta se ei taida tukea tekstejä.
Nyt täytyy tunnustaa etten ole niin tehnyt. Täytyy alkaa asentelemaan ohjelmaa ja kertoa kuis on käynyt. Opin ja erehdyksen kautta.