Ipredator VPN-yhteys ei toimi

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Tonzza, Aug 21, 2010.

  1. Tonzza

    Tonzza Guest

    Ostin itselle Ipredator VPN yhteyden. Yhteys toimi täydellisesti kotona. Nyt kun opiskelut alkoi ja asuskelen opiskeluasuntolassa, ja kun yritän yhdistää Ipredator yhteyttä, niin yhteys toimii noin 20 sekuntia, jonka jälkeen se katkeaa ja Windows 7 antaa minulle virhe 619 raporttia ja pari kertaa on tullut myös virhe 868. Normaali nettiyhteys toimii muuten normaalisti ja sen kanssa ei ole ongelmaa, mutta Ipredator yhteydessä taas asiat toisin.

    Tuntuu siltä että olen lukenut netin kohta läpi, ja en löydä vastausta ongelmaan ja toivohan tässä alkaa kohta loppumaan. Ipredator kotisivulla on jonku sortin ratkaisu tuohon virhe 619 ongelmaan, mutta siinä on vain linkki microsoftin sivulle, ja ratkaisu on Windows 2000 ja XP:lle ja itse käytän Windows 7 x64, joten ratkaisu ei varmaankaan toimi.

    Olen myös lähettänyt muutama päivä sitten sähköpostia Ipredatorin ylläpitäjille, mutta sieltä ei tule vastausta.

    Jos jollakin on jotain ratkaisua tähän tai edes vähän infoa, olisi se erittäin tervetullutta.

    Apuja tarvitaan!

    Kiitos!
     
    Last edited by a moderator: Aug 21, 2010
  2. Tonzza

    Tonzza Guest

    Eikö tosiaan kellään mitään apua tähän??
     

Share This Page