IPredator!

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by necq, Aug 3, 2009.

  1. necq

    necq Regular member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    523
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Onko joku käynyt jo täällä? Näköjään on pistetty palvelun betavaihe testiin. Tosin seurasin sähköpostiini tullutta linkkiä ja vaadittiin 15 euroa 3kk käyttöajasta. Ja sivusto näyttää erittäin paljon Relakks.com -sivustolta, itse asiassa lähes täysin sama sivusto, värimaailman muutoksella. Joskus kokeilin 2M liittymällä yhden kuukauden ajan Relakksia. No eipä toiminut Vistalla. PPTP on jotenkin ongelmainen, ja olevinaan IPredatorissa käytetään samaa tekniikkaa. Kerran yhdisti pptp-palvelimeen (Relakks), mutta latausnopeus oli hirvittävä, tuntui niinkuin olisi yrittänyt tunkea pumpulipuikkoa neulansilmän läpi, ei valunu data läpi oikein millään. Se kerta jäikin ainoaksi, ja jätin palvelun silloin sikseen.

    Onko tuo sama scheisse mitä Relakks (ainakin Vistalle scheisse)? Käyttäjäkokemuksia?

    Omituista! :)

    Edit: Molempien sivujen yhteystiedoissa lukee sama osoite:

    Edit2: Näköjään vain invitellä pääsee tuonne, eli jos on kirjoittanut haluavansa betatestiin... Jos joku olisi vain hakenut tuonne ja noin ja voisi kertoilla hieman kokemuksistaan niin hieno homma.
     
    Last edited: Aug 3, 2009
  2. friis

    friis Active member

    Joined:
    Feb 25, 2004
    Messages:
    1,203
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Kyllä se relakks toimii vistalla ihan hyvin ja itsellani nopeuskin oli ihan kohillaan. Muutamaa asetusta piti hieman muuttaa, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä... Taitaa olla samat tausta hemmot molemmissa palveluissa.
     
  3. necq

    necq Regular member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    523
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kerropas sitten miksi ihmeessä minulla ei toiminut? Mitä asetuksia oikein pitää laitella? Onko tuo toiminta operaattorista kiinni?
     
  4. friis

    friis Active member

    Joined:
    Feb 25, 2004
    Messages:
    1,203
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Oletkos nuo Q&A:t lukenut läpi? Sieltä löytyi ainakin mulle apu...
    https://www.relakks.com/faq/qna/
     
  5. Mapatti

    Mapatti Member

    Joined:
    Sep 14, 2007
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minulla olisi yksi kutsu tonne iPrediin mutta en tarvii sitä nyt. Voin lahjottaa sen jos vaikka yv:l kysytte.
    [Edit] Minä annoin sen kaverille kun ei halukkaita löytyny
     
    Last edited: Aug 9, 2009
  6. necq

    necq Regular member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    523
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Joo kyllä on luettu nuo läpi. Eikä oikein uskalla kokeilla kun turhaan maksaa sitten sen rahasumman (ei se ole kyllä kuin 5 euroa mutta kuitenkin). PPTP:llä ei ainakaan entisellä operaattorillani tullut yhtään mitään tolkkua, latausnopeus tipahti noin 50 kt/s (ilman pptp eli tuota palvelua nopeus 450 kt/s) ja toimi ainoastaan yhden kerran.
     
  7. wga

    wga Member

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Hyvin on toiminut. Itselläni Windows 7 ja ihan perus VPN tunnelilla pelaa. Latausnopeudet hieman yli 1Mt/sec.
     
  8. necq

    necq Regular member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    523
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kertokaapa sitten missä minulla mättää? :)

    Onko sulla tuo Relakks vai IPredator?
     
    Last edited: Aug 11, 2009
  9. wga

    wga Member

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    No se on tää uus IPREDATOR.
     

Share This Page