IPX emulointi TCPIP:n kautta

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Joukkis, Sep 19, 2005.

  1. Joukkis

    Joukkis Member

    Joined:
    Sep 4, 2005
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Saimme ällitällin veljen kanssa, että pelaisimme Red Alert 2:sta
    toisiamme vastaan. Ongelmana on, että itse asun lapissa ja hän keskisuomessa ja nyt utelisinkin onko olemassa mitään ns. helpompaa tunnelointi ohjelmaa kuin GIT (Gamers Ipx Tunnel)?

    Pitkän taistelun jälkeen kaikki säädetty kuten forumilla on sanottu ja ei onnistu. Emme millään saaneet toisiimme yhteyttä ja nyt olisi etsinnässä jokin toinen tunnelointi ohjelma. Ehdotuksia otetaan vastaan...

    Täytyisi toimia windows pohjaisena. Linux pohjaisia on tarjolla pilvinpimein.
     
  2. sniperfin

    sniperfin Regular member

    Joined:
    Dec 8, 2004
    Messages:
    990
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Hamachi on erinomainen ja on toiminut kaikkien testaamieni pelien kanssa. Tosin en tiedä tukeeko se ipx:ää,mutta tcp/udp puolella toiminta on ollut 100% tähän mennessä. Asennus ja käyttöönotto on todella helppoa, asennat ja käynnistät,luot oman lanin(annat sille nimen ja mahdollisen salasanan), that's it. Kaverit/kaverit liittyvät verkkoon join napilla (kirjoittavat verkon nimen ja mahdollisen salasanan). Itse olen pelannut kaveripiirin kanssa seuraavia pelejä hamachin kautta: Swat 4, Hidden & dangerous 2, Call of duty, Rainbow six Ravenshield,Soldiers Heroes of WWII,MOHAA.

    http://www.hamachi.cc


    Edit: Löytyy myös suomenkielisenä !
     
    Last edited: Sep 19, 2005

Share This Page