olen päivittänyt 1.50:n. Mitä ohjelmia tarvitaan, ja minne ne siirretään,jos siirtää muistikortin juureen ei näy mitään. jos sinne juureen tekee ISO-kansion ei myöskään näy mitään.
Eli jos haluat pelata varmuuskopioita tolla firmiksellä, tapahtuu se devhookin kautta. Tosin tämä on hieman "vanhanaikaista", kun nyt on custom firmwaret, joilla varmuuskopioden pelaaminen sujuu helposti suoraan game valikosta. Niissä on myös muita hyviä ominaisuuksia, kuten voit pelata playstation 1 pelejä. Esim. 3.10 oe-a johon kannattaisi päivittää, sisältää kaikki 1.5 ja 3.10 ominaisuudet. Siis homebrewit toimii jne. Eli kannataa päivittää siihen. Tässä on hyvä opas siihen: PSP-Plaza
nyt on päitykset tehty, siirsin ISO-peli tiedoston ISO-kansioon, peli näkyy psp-muistikortilla mutta tulee virhe ilmoitus The game could not be started. (80020321) kokeiltu parille eri pelillä.
ja tuo on siis kokonaan uus firmis eikä pelkkä softa? jos asennus kusasee ni koko kone on sitte hyödytön palikka?
noniin firmis on sisässä ja tuntuu toimivan... voiko tuon oeflasherin ja oeupdmakerin poistaa kortilta vai pitääkö ne antaa olla sielä? Edit: Iso kansiossa toimii näköjään pelit mutta videoja en vielä saanu toimimaan... THP8 sanoo että The game could not be started. (80010002) missä vika?
Voit formatoida muistikortin päivityksen jälkeen. Kokeile laittaa videoita 101MNV01(?) tai 10ANV01(?) kansioihin. Ja tuo virheilmoitus johtuu siitä että sulla pitää olla peli-umd sisällä. Tai onnistuu myös ilman, säätämällä recovery menusta. Mutta silloin ihan kaikki pelit ei toimi.
Mitenkä saisin laitettua psx peleihin omat kuvat kun olen tehnyt levystä iso tiedoston ja sit se pitää muuttaaa psp:lle sopivaks ja haluaisin laittaa peliin sopivat kuvat mut ne pitää olla jotain outoo muotoo (.PNG ,.PMF) Et mitenkä onnistuu??
Tervehdys! Olen lukenut näitä afterdawn foorumin juttuja näistä PSP-peleistä (pelit toimimaan PSP:n muistikortilla). Sen verran olen perillä että alkuun pitäisi asentaa jonkinsortin päivityksiä PSP:lle (jotka saattavat n.15% varmuudella hajottaa laitteen..?) Olen kuitenkin melkolailla vielä pihalla tästä hommasta.. ..joten voisiko joku jota haluan etukäteen kiittää, - kirjoittaa tänne (mieluiten vaikka numeroituna) selvähköt ohjeet pelin "toimimaan" saamiseksi? Itellä olis kohta tuon Vice City Storiesin tiedostot koneella valmiina, ja kohtapuoliin pääsen RAR-tiedostoa purkamaan.. P.S. En nyt kuitenkaan mikään ihan muta peukalo ole; sain kuitenkin ainakin nuo leffat pyörimään muistikortin kautta PSP:lläni.. (Monenneskohan tuhannes kysymys lieneen tästä samasta aiheesta, mutta olen ainakin koettanut saada langan päästä kiinni tästä hommasta.. Tämä kysymys liutani saattaa kuulostaa hiukan tyhmältä, mutta anteeksi siitä ) (Pelin luulisi PSP:lle mahtuvan.. 2GB:n muistikortille? Vice City Storiesin RAR-tiedosto on 1.5GB. Vai meneekö hankalaksi? =O) Kiitokset ystävällisille ammattilaisille jo etukäteen..
Ja vielä sen verran, että pitääkö paikkansa että pelejä ei pysty pelata muistikortin kautta..?!? Sitähän tässä olen hakemassa.. :/ http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/500180 P.S. ^Vai onko kysyjän PSP:n päivityksessä vika..?
En tiiä miksei toimi ku laitoin kuvat niihin peleihin niin sit se käynnistyy ja jämähtaa heti varotustekstin jälkeen...ilman kuvia toimii ihan hyvin. Eli kuvilla tarkoitan valikkoon ilmestyviä taustakuvaa ja pelin logoo. Onko kellään neuvoja?...Hienompi tulis vaan ku laittaa ne kuvat... ja viel gtatokolalle et sulla pitää olla joku custom firmware...Mulla on 3.03OE-C ja sillä ainaki toimii....
Eli asennan PSP:n muistikortille Custom Fireware (3.03OE-C) -päivityksen, ja lisään tämän jälkeen Vice City Storiesin ISO-tiedoston muistikortille..? Kummatkin täytyy ilmeisesti asentaa/lisätä joihinkin kansioihin..? (/mihin..?)