Koneeseeni on tullut ISO image ongelma kun yritän aukaista ISO tiedostoa niin aukausuohjelma esim. PowerISO kestää noin 3-4 minuuttia että ohjelma on auennut ,resurssienhallinnassa ei voi myös tuona -aikana tehdä mitään , ISO tiedoston aukausuohjelma kun ohjelma on auennut niin sen jälkeen saa normaalisti aukaustua ISO image tiedoston ,Tehtävienhallinnassa ei näy noista iso tiedosto aukaisu ohjelmista mitään , ja jos laitanTehtävienhallinnassa että lopeta resurssienhallinta niin kuvaruutu/näyttö menee kokonaan valkeaksi ja sit ei auta muu kuin Ctrl + Alt + Del kirjautua ulos/käynnistää kone uudelleen , aikaisemmin on auennut ISO tiedostot aivan heti ,noita ISO tiedostoja olen aukaissut PowerISO ja IsoBuster ohjelmilla , olen poistanut , nuo - ohjelmat ja asentanut uudelleen eikä ole sillä korjaantunut , olen myös koneeni skannanut virustorjunta ohjelmalla ja Malwarebytes ohjelmalla eikä nuo löytäneet viruksia tai haittaohjelmia , millähän tuon sais korjattua että nuo ISO tiedostot aukeaisivat normaalisti/normaali ajassa , käyttö järjestelmä on windows 11 , olisin kiitollinen jos jollain ois vinkiä antaa millä sais tuon korjattua että ei tarviis rueta windowssia uudelleen asentamaan kun muuten toimii normaalisti.
Itse ongelmaan en osaa mitään sanoa, mutta jos epäilet, että Windows-asennuksessa olisi joku vika, voit tarkistaa ja korjata järjestelmätiedostot suorittamalla järjestelmänvalvojana komennon sfc /scannow. Eli kirjoita hakuriville cmd, klikkaa avautuvaa komentokehotetta oikealla ja valitse Suorita järjestelmänvalvojana. Kirjoita sitten em. komento ja paina Enter. Tarkemmat ohjeet löytyy Microsoftin tukisivulta: Vioittuneiden tai puuttuvien järjestelmätiedostojen korjaaminen Järjestelmätiedostojen tarkistustyökalun avulla - Microsoft-tuki