Moikka! Mulla on Bitcomet mikä toimii ihan hyvin, mutta kun yritän ladata jotain alas Isohuntista niin se ilmoittaa: You need software like uTorrent or Azureus for this link to start P2P download. Eli, eikö Bitcomet kelpaa ? Neuvoja please ! KIITOS AVUSTANNE!
niinkun tossa ilmotuksessa tuli selväks..pitää joko olla utorrentti tai azureus..suosittelen uTorrenttia
Niin, lataat .torrent tiedoston koneellesi, ja aukaiset sen jollakin clientillä. Kyllähän se Bitcometillakin aukeaisi, mutta se kun on niin pirun raskas ja on muutenkin bannattu monelta trakkeriltä. µtorrent on ehdottomasti parempi.
Haluaisin kokeilla ensin Bitcometilla miten se toimii kun se tähänkin asti on toiminut hyvin, mutta miten mun pitäisi toimia? Muissa ohjelmissa kun olen ottanut jotain alas niin se on lähtenyt automaattisesti lataamaan mutta ei nyt? KIITOLLINEN VASTAUKSESTA!
Mitä ohjelmaa käytät? kun käyt isohuntilla voi olla että sun selain ei tunnista bitcomettia. Ja yks kin vika voi olla että se turrenti mikä hait niin se voi olla täysin imutus selaimen kanssa yhteen sopiva.
Käytän Bitcomet 0.70 ohjelmaa. Kun olen muualta ladannut kuin Isohunt niin Bitcomet on automaattisesti tullut päälle ja aloittanut latauksen. Pitääkö käydä Bitcometin asetuksissa tai jotain? Luulisi Bitcometin kelpaavan ihan yhtä hyvin kuin Azureus tai Utorrent ja se on sitä paitsi paljon parempi kuin Azureus mielestäni.
Download .torrent (You need software like uTorrent or Azureus for this link to start P2P download) Noinko siinä lukee? Klikkaa download.torrent niin pitäisi toimia tai sitten selaimesi ei ymmärrä bc:tä. Vaihda ihmeessä µtorrentiin. On ulkonäöltään lähes samanlainen kuin bc, mutta 10 kertaa keveämpi ja toimivampi.